بین المللی

تظاهرات چند هزار نفری ضد نتانیاهو در هفته یازدهم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ماه نیوز ، اعتراض گسترده صهیونیست ها به شیوع ویروس کرونا و عملکرد ضعیف کابینه تل آویو در برابر پرونده های فساد مالی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی وارد هفته یازدهم خود شد.

طبق وب سایت Times Israel f Israel ، چندین هزار نفر از ساکنان قدس اشغالی در مقابل محل اقامت نتانیاهو در قدس اشغالی تجمع کرده و خواستار استعفای وی شدند که این بزرگترین اعتراض در هفته های اخیر بود.

گروه های مخالف در اعتراض به اتهامات فساد اقتصادی پلاکاردهایی با عنوان “وزیر جنایت به جای نخست وزیر” و “جعل هویت” به جای نتانیاهو به همراه داشتند و بر لزوم استعفای وی تأکید کردند.

طبق گزارش رسانه های صهیونیستی ، اعتراضات لحظه ای (صبح یکشنبه به وقت تهران) در حال افزایش است ، به طوری که نه تنها میدان پاریس (نزدیک محل اقامت نتانیاهو) و بلوار بنیمون شلوغ است ، بلکه خیابان ها و خیابان های مجاور نیز شلوغ است. .

روزنامه تایمز اسرائیل بیش از سایر افراد در بیت المقدس اشغالی جمعیت امشب را توصیف کرد و نوشت که برخی از معترضین از حزب لیکود خواستند که نتانیاهو را برکنار کند.

پلیس صهیونیستی ادعا کرد که هرکسی می تواند از حق آزادی بیان برای تظاهرات استفاده کند ، اما تهدید کرد در صورت مشاهده کوچکترین اشاره به اخلال و خشونت به معترضین برخورد خواهد کرد.

برای اولین بار از زمان اعتراضات در بیت المقدس اشغالی ، معترضین ضد نتانیاهو در 17 شهر دیگر تجمع کرده اند که به طور مستقیم در فیس بوک پخش می شدند.

روز جمعه بود که برگزارکنندگان تظاهرات ضد کابینه و پرونده های فساد رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از ساعت 9 شب شنبه در 18 شهر تظاهرات همزمان برگزار می کنند. (جزئیات بیشتر)

در هفته های اخیر ، ساکنان شهرهای فلسطین اشغالی از جمله تل آویو و بیت المقدس اشغالی به سیاست های مختلف نتانیاهو از جمله افزایش قدرت نیروهای امنیتی به بهانه مبارزه با ویروس کرونا و موارد فساد اعتراض کرده اند. او نشان داده است

انتهای پیام /