بین المللی

تظاهرات کنندگان سوری پرچم آمریکا را در اعتراض به تحریم‌ سزار به آتش کشیدند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ماه نیوز ، ایالات متحده اعتراضات ضدآمریکایی در شمال شرقی استان الحسکه در اعتراض به حضور سربازان و تحریم های شدید آمریکا علیه مردم سوریه همچنان ادامه دارد.

ساکنان شهر حمو در سوریه در شهر الکامشلی سوریه برای محکوم کردن فصل جدید تجاوز خصمانه علیه سوری ها و کشورشان ، معروف به قانون سزار ، راهپیمایی کردند.

به گزارش آژانس خبری سوریه (سانا) ، مردم روستای هامو با قرار دادن پلاکارد و متن در برابر ایالات متحده و ترکیه ، سیاست های خصمانه نیروهای اشغالگر را محکوم کردند.

آنها مخالف ایالات متحده آمریکا علیه سوریه هستند. این کشور همچنین خواستار وحدت کامل مردم سوریه برای کاهش پیامدهای منفی تحریم ها شد.

تظاهرکنندگان همچنین شعارهای ملی را تحسین می کردند که شجاعت ارتش سوریه و مقاومت مردم سوریه و رهبران آن در برابر تجاوزات خارجی را تحسین می کنند و تأکید کردند که این مجازات ها از میل مردم سوریه برای مقاومت در برابر تروریسم جهانی کم نمی کند.

ساکنان روستای بوئر البوازی ، واقع در صخر K کامشلی در شمال شرقی سوریه ، نیز روز گذشته علیه نیروهای آمریکایی و ترکی در سوریه و همچنین تحریم های سزار معترض شدند.

بسیاری از مناطق شرقی سوریه در حال حاضر شاهد تظاهرات علیه ایالات متحده ، گروه های نظامی تحت حمایت ایالات متحده یا اشغال ترکیه از خاک سوریه هستند.

پس از سه سال مشورت بین جمهوری خواهان و دمکرات ها ، در 11 دسامبر 2009 ، ایالات متحده قانون ممنوعیت سزار توسط کنگره به تصویب رسید و از اول ماه جاری به اجرا در آمد.

انتهای پیام /.