استانی

تعامل با آموزش و پرورش امنیت علمی دانش‌آموزان را تضمین می‌کند

به گزارش خبرنگار آنا از بابل ، مهدی احسانی ، بازرس اداره آموزش و پرورش بابل ، مهدی احسانی ، صدراعظم سامانا بابک حسین زاده ، ایمال داداشی ، مدیر مدیریت و توسعه منابع دانشگاه آزاد اسلامی بابل و امنیت این واحد دانشگاهی است. پیش دبستانی مستقل از شعبه سما بابل بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بابل اظهار داشت: ارتباط با اداره آموزش و پرورش شهرستان بابل برای اطمینان و پیشبرد اهداف آموزشی مدارس سما تضمین کننده امنیت دانش آموزان و سلامت علمی دانش آموزان است.

سید میرالله حسینی با بیان اینکه سیاست ما تدوین توسعه و برنامه ریزی کارآمد در حوزه مدارس سما است و افزود: “برنامه ریزی دقیق ، اتحاد و همدلی با دانش آموزان و خانواده ها ، رفتار دوستانه و اخلاقی زمینه را برای پیشرفت و رشد آنها فراهم می کند.”

توجه به آموزش معلمان در متن تاج بسیار مهم است

مدارس سما “با استفاده از نیروی انسانی با تجربه و کارآمد در آموزش و پرورش می توانند شرایطی را برای جذب دانش آموزان ایجاد کنند و از این نظر باید دانش آموزان را به مطالعه علم و فرهنگ ترغیب کنیم.”

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بابل تأکید کرد: نظارت بر مطالعه معلمان در کرون کشور برای دانشجویان فضای مجازی بسیار مهم است.

حسینی گفت: “ما باید از ظرفیت آزمایشگاهی و کارگاهی این واحد دانشگاهی استفاده کنیم تا توسعه علمی و فرهنگی مدارس سماع را گسترش دهیم.”

انتهای پیام / 4078/4062 /