بین المللی

تعداد کاربران 3G در کره از 5 میلیون نفر فراتر رفته است


اخبار آفتابی:

کمتر از یک سال پیش ، نسل پنجم اینترنت پر سرعت در کره جنوبی این امکان را برای شهروندان و کاربران اینترنت فراهم کرده بود که بتوانند کار و فعالیتهای شخصی خود را با سرعت و کیفیت بسیار بیشتری انجام دهند. و یک رابطه گسترده تر با جهان برقرار کنید.

اگرچه کره جنوبی سریعترین اینترنت جهان در توسعه زیرساخت های شبکه 3G را در اختیار داشت ، اما اکنون به نظر می رسد که با معرفی اینترنت سریع موبایل در شرق آسیا ، مشترکان از 5 میلیون نفر فراتر می روند. براساس آماری که در ماه فوریه منتشر شد ، 2.3 درصد افزایش یافت و به 2.3 میلیون نفر رسید ، در حالی که تعداد مشترکین 3G در ماه تا ژانویه – ژانویه به 3.7 میلیون رسید. و اعلام شد.

تعداد کاربران 3G در کره از 5 میلیون نفر فراتر رفته است

سامسونگ همچنین سری Galaxy S5 را در ماه فوریه منتشر کرد تا به ناامیدی بسیاری از کاربران به دلیل عدم سازگاری با تلفن های هوشمند 4G بپردازد و از آن زمان به بعد اینترنت از نسل پنجم استقبال کرده است. کره جنوبی رشد چشمگیری داشته است.

هر سه نسخه از سری Galaxy S سامسونگ از شبکه 3G پشتیبانی می کنند.


انتشارات سایت مطابق با پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، فلذا مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده منابع خبری بوده و وب سایت ماه نیوز هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت نخواهد داشت.