اقتصادی

تعداد کاربران 3G در کره از 5 میلیون نفر فراتر رفته است



طبق آمار ، تعداد کاربران و مشترکان 3G در کره جنوبی نیز از 5 میلیون نفر فراتر رفته است.

کمتر از یک سال پیش ، نسل پنجم اینترنت پر سرعت 3G در کره جنوبی راه اندازی شد که به نفع شهروندان و کاربران اینترنت است تا بتوانند با سرعت و کیفیت بسیار بالاتر دسترسی به کارهای شخصی داشته باشند. و شغلی را در برخورد با جهان دنبال کنید.

اگرچه کره جنوبی سریعترین اینترنت جهان در توسعه زیرساخت های شبکه 3G را در اختیار داشت ، اما اکنون به نظر می رسد که با معرفی اینترنت سریع موبایل در شرق آسیا ، مشترکان از 5 میلیون نفر فراتر می روند. براساس آماری که در ماه فوریه منتشر شد ، 2.3 درصد افزایش یافت و به 2.3 میلیون نفر رسید ، در حالی که تعداد مشترکین 3G در ماه تا ژانویه – ژانویه به 3.7 میلیون رسید. و اعلام شد.

سامسونگ همچنین سری Galaxy S5 را در ماه فوریه منتشر کرد تا به ناامیدی بسیاری از کاربران به دلیل عدم سازگاری با تلفن های هوشمند 4G بپردازد و از آن زمان به بعد اینترنت از نسل پنجم استقبال کرده است. کره جنوبی رشد چشمگیری داشته است.

هر سه نسخه از سری Galaxy S سامسونگ از شبکه 3G پشتیبانی می کنند.

انتهای پیام


کلیه محتوای این سایت مطابق با استخراج اخبار روز، اقدام به نشر محتوا می نماید، فلذا مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و وب سایت ماه نیوز هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت نخواهد داشت.