نماد سایت ماه نیوز

تعطیلی شهرها علاج آلودگی هوا خواهد شد؟

معاون فنی مرکز بهداشت محیط و کار وزارت بهداشت با تأکید بر اینکه مسئله آلودگی هوا در کلانشهرها موضوعی چند وجهی است ، درباره برخی از پیشنهادها برای تعطیلی شهرها در شهرهای آلوده گفت: است؛ ” اما به دلیل فشارهای اقتصادی و معیشتی ، این روش عملی نیست.

مهندس محسن فرهادی در مصاحبه با ماه نیوز ، وی در مورد نظارت بازرسان بهداشت محیط بر عملکرد پالایشگاه ها ، نیروگاه ها و کارخانه هایی که اعلام شده است مازوت را می سوزانند ، گفت: در مورد استفاده از مازوت ، وزارت نفت و سازمان محیط زیست درگیر هستند. ” فعال است. با توجه به اختیارات وزارت بهداشت ، ما هنوز با مشکل خاصی در زمینه نظارت مواجه نشده ایم.

او اضافه کرد: متأسفانه مشکل ما در کلانشهرها پدیده طغیان است و تقویت زیرساخت های ناوگان حمل و نقل طبیعی راه حل اصلی این مشکل است.. این ناوگان برای روزهای کرونا نیز مشکل ساز است و ما می دانیم که کرونا و آلودگی هوا دو پدیده مخالف هستند در مورد آلودگی هوا ، بهتر است از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنیم ، اما متأسفانه ما نمی توانیم این ترفند را در حالت فعلی کرونا انجام دهیم. تجمع و انتقال بیماری.

“اما این راهی نیست که باید طی شود ، زیرا به اقتصاد آسیب رسانده است و ما نمی توانیم در همه جا متوقف شویم ، و این عملی نیست.”

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل