نماد سایت ماه نیوز

تعویض دسته سیم کویل سمند ef7

دسته سیم کویل سمند EF7 کروز 6 سوکته شرکتی ایساکو – کد 1002200399 یکی از چهار تکه دسته سیم‌های داخل موتور خودرو سمند است. برای خرید بست کمربندی پلاستیکی کلیک کنید.

اتصال مستقیم کویل به سیم کشی اصلی موتور بر عهده این قطعه است. یک سوکت ۶ فیشه به یک سر قطعه وصل شده است که به صورت خطی و افقی کنار یکدیگر و بدون فاصله قرار گرفته است. این سوکت به سیم کشی موتور اتصال داده می‌شود.

سر دیگر دسته سیم کویل سمند ef7 کروز از ۴ سوکت جداگانه و به صورت یک شکل تشکیل شده است که هر یک از آن‌ها به یکی از چهار کویل سمند ملی اتصال داده می‌شود. تمامی سوکت‌ها به صورت مادگی بوده و دارای سه سوراخ ریز هستند که این سوراخ‌ها به صورت خطی و افقی قرار دارند. دسته سیم‌های داخل موتور سمند ملی دارای سه تکه است که اولین و مهمترین آن‌ها دسته سیم کامل موتور سمند ملی است. دومین دسته، دسته سیم کویل بوده و سومین تکه آن دسته سیم انژکتور سمند ملی است. دسته سیم کویل سمند ایساکو از قطعات اصل و فابریک موجود در بازار است که با لیبل حک شده ایساکو قابل شناسایی است.

علائم خرابی دسته سیم کویل سمند EF7

این قطعه از اهمیت بالایی برخوردار است که باید از جنس مرغوب تهیه کنید. این قطعات پس از گذشت مدتی امکان دارد کارایی روز اول خود را از دست داده و باید جهت تعویض آن اقدام کنید. این قطعه در اثر فرسودگی، رطوبت و گرمای زیاد دچار قطعی و پارگی می‌شوند که یکی از نشانه‌های خرابی آن محسوب می‌شود. همچنین در برخی مواقع در اثر آتش سوزی داخل موتور این دسته‌ها از بین خواهند رفت. سهل انگاری در زمان باز و بسته کردن آن‌ها امکان دارد سوکت آن‌ها خراب شده و حالت قفل کنندگی را از دست می‌دهند. با مشاهده این علائم باید جهت تعویض این قطعه اقدام کنید.

بهترین دسته سیم کویل سمند EF7

بهترین دسته سیم کویل سمند EF7 توسط برند کروز تولید شده و با بسته بندی ایساکو در فروشگاه دکتر یدکی موجود است. مدل و سال تولیدی خودرو، نوع کویل مورد استفاده در خودرو و … از فاکتور های تاثیرگذار در انتخاب این قطعه محسوب می‌شوند.

قیمت دسته سیم کویلEF7 کروز 

شرکت ایساکو یکی از مهمترین شرکت‌های تهیه و توزیع لوازم یدکی ایران خودرو است که تمام قطعات را به صورت استاندارد و با تایید کنترل کیفی به بازار عرضه می‌کند. قیمت دسته سیم کویل EF7 کروز ایساکو بسته به نوع برند، فروشگاه، نوسانات بازار و قیمت‌گذاری شرکت، روزانه می‌تواند تغییراتی داشته باشد.
دکتر یدکی به عنوان نماینده رسمی محصولات ایساکو و همچنین مرجع قیمت قطعات یدکی خودرو در ایران است که همیشه محصولات خود را با قیمت ویژه و شرکتی و پایین‌تر از همه‌جا ارائه می‌کند. قیمت تمام قطعات خودرو در وب سایت دکتر یدکی همیشه آپدیت و به‌روز بوده و شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت قطعه مورد نظر، به وب‌سایت دکتر یدکی سر بزنید.

مشکلات احتمالی در صورت عدم استفاده از کالای اصل

استفاده از قطعات یدکی تقلبی و نامرغوب ایمنی خودرو و سرنشینان آن را به خطر انداخته و موجب خسارت مالی و جانی فراوانی می‌شود. استفاده از لوازم یدکی اصلی ضامن عملکرد دقیق خودرو است. از این رو انتخاب و خرید کالای باکیفیت و اصل اهمیتی فراوانی دارد. همیشه برای خریداران دغدغه اصلی تشخیص کالای اصل از تقلبی است. همیشه سعی نمایید برای تهیه قطعات یدکی اصلی به مراکز ور فروشگاه‌های معتبر دارای گارانتی محصول مراجعه نمایید.
برای خرید دسته سیم کویل EF7 بهتر است که از کالای اصل فابریک کروز در بسته‌بندی شرکتی ایساکو استفاده کنید. استفاده از دسته سیم کویل تقلبی و یا متفرقه می‌تواند باعث خرابی قطعات وابسته و همچنین نقص در عملکرد صحیح قطعه شود. شرکت ایساکو یکی از مهمترین شرکت‌های تهیه و توزیع لوازم یدکی ایران خودرو است که تمام قطعات را به صورت استاندارد و با تایید کنترل کیفی به بازار عرضه می‌کند.

خروج از نسخه موبایل