نماد سایت ماه نیوز

تعیین شرایط واگذاری بنگاه های دولتی در سال آینده

در مصوبه ای ، قانون گذاران پس از واجد شرایط بودن متقاضی و رضایت از بدهی معوق ، به دولت اجازه دادند بنگاه های اقتصادی دولتی را به سیستم بانکی ، سازمان خصوصی سازی و صندوق های بازنشستگی منتقل کند.

به گزارش ماه نیوز ، نمایندگان در جلسه علنی بعدازظهر دوشنبه ، ضمن بررسی جزئیات لایحه بودجه اداره درآمد ردیف 1 ، بند الف ، تبصره 2 لایحه بودجه ، که به تصویب دولت می رسد ، بنگاه اقتصادی متعلق به گروههای (1) و (2) ، کلی موضوع ماده (2) قانون اجرای سیاست ، اصل 44 قانون اساسی در تاریخ 3/25/2008 ، با اصلاحات و اضافات بعدی ، صلاحیت ها و فنی و مالی به تصویب رسید صلاحیت ها پس از دریافت حرفه ای ، و همچنین هر متقاضی بدهی به تعویق افتاده به سیستم بانکی. ، خصوصی سازی باید به سازمان و صندوق های بازنشستگی منتقل شود ، و پس از واریز منابع دریافتی ، باید در خط 310501 پرداخت شود.

نمایندگان همچنین در ردیف 2 شرط کردند که وزارت امور اقتصادی و دارایی موظف به انتقال کلیه سهام هیئت اجرایی تحت شعبه اجرایی و کل یا بخشی از املاک دولت و سهام باقیمانده متعلق به شرکتهای دولتی و دولتی است. . شرکت ها مطابق با قانون اجرای سیاست های مشترک قطع می شوند. 3 ماده (44) قانون اساسی مصوب 20/3/2008 اصلاحات و اضافات بیشتری را پیشنهاد می کند و منابع حاصل را در ردیف 310502 واریز می کند. علاوه بر روش های فوق ، انتقال سهام به صورت صندوق های سرمایه گذاری معاملات بورس (EFT) برای خزانه داری مجاز و مقرون به صرفه است ، اگرچه تشکیل این صندوق ها برای مدیریت بلند مدت دولت یا پیشنهاد خز نیست.

در ردیف 1-2 ، مجلس همچنین تصمیم گرفت که وزارت امور اقتصادی و دارایی مجاز به داشتن سهام شرکتهای تابعه در بورس اوراق بهادار تهران یا فرابورس ایران باشد که متعلق به دستگاههای اجرایی یا شرکتهای تابعه یا بانکهای دولتی آنها هستند. م componentلفه ساختار رویه ذکر شده در بالا را اختصاص دهید. در صورت انتقال به صورت صندوق های سرمایه گذاری ، پس از تشکیل صندوق سرمایه گذاری ، انتقال سهام مشخص شده در قالب معامله خارج از جلسه معاملات رسمی بین صندوق ها و پیشنهاد واحدهای مشخص شده و بودجه به صندوق سرمایه گذاری عمومی امکان پذیر است. سفارشات دارای تخفیف در ارائه سهام شرکتها از طریق روش ثبت نام یا به صورت صندوق های سرمایه گذاری حداکثر تا 30٪ (30٪) هستند. میزان تخفیف توسط کابینه تعیین می شود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل