سلامت و دانش

تغییرات عجیب لب‌‌ها بر اثر ابتلا به ویروس کرونا+ تصویر

طبق این گزارش شفافدر زمان ظهور در جهان ، كورونویروس علائم مختلفی را نشان داده است كه شایع ترین آنها تب ، سردرد ، سرفه ، درد بدن و تنگی نفس است. اما در جدیدترین تحول خود ، ویروس در فرد آلوده عارضه جدیدی ایجاد کرده است.

برخی از بیماران مبتلا به Quid 19 گزارش شده از درد لب و خشکی و بو در این قسمت از صورتشان مشاهده شده است.

به گفته کارشناسان ، این ویروس می تواند باعث ایجاد واکنشهای ایمنی بیشمار شود ، بنابراین جای تعجب ندارد که این امر بر روی پوست نیز اثر بگذارد. مشکل این است که علائم و نشانه های مختلف پوست Covid 19 می تواند در تشخیص این علائم روی پوست های مختلف به تأخیر بیفتد. این ویروس همچنین می تواند باعث ایجاد چشم دردناک و آبکی شود.

تغییرات عجیب در لب

coronavirus علاوه بر ایجاد درد لب و گرگرفتگی ، باعث ایجاد زخم در داخل دهان نیز می شود. همچنين بيماران به علت كروناوروس كهير را در بدن خود گزارش كرده است كه باعث تورم لب ها مي شود. در این موارد اطمینان از عدم وجود مشکل در بیمار در تنفس بسیار مهم است زیرا این شرایط نیاز به مراقبت فوری پزشکی دارد.

از آنجا که coronavirus همچنان علائم جدیدی را نشان می دهد ، نگرانی ها درباره طبیعت آن افزایش می یابد. بسیاری از دانشمندان و محققان از سراسر جهان در تلاش هستند تا راهی برای درمان و ریشه کن کردن کرو ویروس جدید پیدا کنند. تأثیر آنها مورد داوری قرار گرفت یا به طور قطعی اظهار نظر شد. بنابراین ، در حال حاضر بهترین راه حل پیروی از پروتکل های بهداشتی است که توسط سازمان بهداشت جهانی ارائه شده است.