نماد سایت ماه نیوز

تفاوت فرهنگی در راه مقابله با کرونا در فوتبال/ فاصله حرف تا عمل مشخص شد+تصاویر

شیوع coronavirus “COVID-19” بحران بزرگی در جهان ایجاد کرده و به تعطیلی مسابقات ورزشی منجر شده است. البته مسابقات فوتبال را نمی توان از این ویروس نجات داد و برای کشورهای برگزار کننده مسابقات در کشورهای مختلف چالش های زیادی به وجود آمد.

بسیاری از فدراسیون ها تصمیم به بستن مسابقات گرفتند و فدراسیون هایی وجود داشتند که از بستن مسابقات خودداری کردند و با کمک دولت کشورشان این رقابت ها را از سر گرفتند یا زمان مشخصی را برای بازی دوباره تعیین کردند.

فرهنگ کرونا در آلمان و کره جنوبی

وضعیت فوتبالیست ها در روزهای کورونا آلمان

اولین کشوری که بازی ها را آغاز کرد کره جنوبی بود و رقابت بوندس لیگا دیروز در آلمان از سر گرفت. با رعایت نکات ایمنی دقیق ، جلسات بدون تماشاگر و پشت درهای بسته برگزار می شود و بازیکنان روی نیمکت ها ذخیره می شوند و تماشاگران از فاصله اجتماعی خوبی برخوردار می شوند تا فرد آلوده آلوده نشود. از جمله روزنامه نگاران. خوشبختی پس از گل نیز با رعایت استانداردهای بهداشتی حاصل می شود.

نکته اصلی شروع مسابقات در کره جنوبی و آلمان به جز یک هفته این است که در این کشورها ، همه از جمله بازیکنان ، در پیروی از قوانین اختلاف دارند و از شکستن مسافت های اجتماعی خودداری می کنند تا به آنها اجازه دهند بعد از دو ماه بازی کنند. البته در طول مسابقات قوانین به دقت اجرا می شوند و جالب است که نیروی انتظامی کاملاً با آنها همکاری می شود. در این مدت کمترین جنجالی در مورد تعیین قهرمان وجود نداشت و با تصویب قانون ، روزی فرا رسید که وظیفه رتبه بندی در حوزه ورزش تصمیم گرفته شد. این تعریف فرهنگ کرونا در کشورهایی بود که زودتر از هر کس دیگری در این مسابقات پیروز شد.

فرهنگ تاج در ایران

بدون شک ویروس کرونا در ایران نیز این مسابقات را تعطیل کرد و از روز اول موضوع تصمیم گیری برای قهرمان به وجود آمد. سلامت مردم در اولویت قرار گرفت و بیشتر تیمها با از سرگیری رقابت دوباره مخالف بودند. بحث زیادی شد و سازمان لیگ نتوانست تصمیم قطعی بگیرد. این بازی با مجوز ستاد کرونا همه چیز را در ذهن داشت اما هنوز مشخص نیست که این بازی ها از چه زمانی شروع می شوند.

در این دوره تأکید بر این واقعیت شد که امکان برگزاری مسابقات در روزهای کرونا وجود ندارد ، و بسیاری از مدیران ، مربیان و بازیکنان اعلام کردند که از سرگیری رقابت ها در شرایط فعلی امکان پذیر نیست. برای برطرف کردن شیوع ویروس بهتر است در خانه مطالعه کنید. هیچ تیم رقیبی حاضر به دادن عنوان به پرسپولیس نبود و پیشنهادهای دیگر پذیرفته نشد.

طرفداران پرونده وی در تلاشند نسخه واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین منتشر كنند. طرفداران پرونده وی در تلاشند نسخه واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین منتشر كنند. طرفداران پرونده وی در تلاشند نسخه واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین منتشر كنند. طرفداران پرونده وی در تلاشند نسخه واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین منتشر كنند. یک نکته جلوتر از پای پیاده کرونا ، عکسی است که برخی از این افراد را رعایت نکردن قانون و بودن در بین مخالفان کرونا ، نشان می دهد ، اما ادعا می کند که از سلامتی برخوردار است و هشدار می دهد که زندگی فوتبالیست ها و کسانی که با آنها به محض شروع لیگ هستند. آنها در معرض خطر هستند. این هم تعریفی از فرهنگ فوتبال است.

انتهای پیام / 4048 /

خروج از نسخه موبایل