استانی

توسعه باغ مرکبات و اجرای پروژه زنبورداری برای افزایش درآمدهای غیر شهریه‌ای

گفت: رئیس مدیریت و توسعه منابع دانشگاه آزاد اسلامی

محمدمهدی فداکار در مصاحبه با خبرگزاری آنا در ممسنی ، پس از بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی ، مجتمع آموزشی واحد ممسنی ، باغ مرکبات و بناهای مختلف ، در مورد درآمد مدنی واحد دانشگاهی صحبت کرد: باغ مرکبات این امر باعث پیشرفت و درآمد در واحد دانشگاهی می شود.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بسیار خوبی برای رشد و توسعه واحد مماسا دارد و یکی از بهترین و فعال ترین واحدهای دانشگاهی در استان فارس است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی در سال های اخیر افزایش یافته است که این گام بسیار خوبی برای توسعه این دانشگاه است و در آینده حتی بهتر خواهد بود.

فداکار در مورد نتایج بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی اظهار داشت: مسئولان تلاش زیادی برای توسعه این دانشگاه کرده اند و برنامه های خوبی برای توسعه و پیشرفت آن دارند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از سفر به استان فارس ارزیابی عملکرد استان و واحدهای دانشگاهی وابسته به آن و بررسی مشکلات واحدها است و امیدواریم با همکاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پاچ گادام استان فارس چشم انداز خوبی به ممسنی برسد.

به گزارش آنا ، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی ، محمدمهدی فداکار به همراه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ، کاوی پیشقدم و هیئت همراه از شعبه ماماسی بازدید کردند.

انتهای پیام / 4121 /