سلامت و دانش

توصیه هایی برای حفظ سلامت قلب در زمستان

بیشتر افراد التهابات پوستی را مهمترین خطر برای سلامتی به دلیل سرماخوردگی ، آنفولانزا ، آبشارها و سرمازدگی در زمستان می دانند ، در حالی که سلامت قلب در هوای سرد به طور جدی به خطر می افتد.

به گزارش ماه نیوز ، حملات قلبی که بیشتر در زمستان دیده می شود ، هنگامی اتفاق می افتد که جریان خون در عضله قلب به طور ناگهانی مسدود شود ، این معمولاً به دلیل لخته شدن خون یا تشکیل پلاک در عروق است. در این شرایط ، عضله قلب ضعیف شده و به مرور زمان عملکرد مناسب خود را از دست می دهد.

عوامل زیادی وجود دارد که خطر حمله قلبی را در افراد افزایش می دهد. سابقه خانوادگی ، فشار خون بالا یا کلسترول خون بالا ، دیابت و سیگار کشیدن برخی از این عوامل هستند. همچنین توجه به این نکته مهم است که هرچه افراد درگیر شوند بیشتر احتمال حمله قلبی را دارند.

فرضیه های زیادی در مورد افزایش حملات قلبی در ماه های سرد سال وجود دارد. اولین مورد بیولوژیکی است زیرا درجه حرارت سرد باعث انقباض رگ های خونی و افزایش فشار خون می شود. این درد سینه را افزایش می دهد و خطر حمله قلبی را افزایش می دهد.

سبک زندگی دیگری نیز وجود دارد. در زمستان افراد معمولاً فعالیت های سنگین مانند برف روبی و راه رفتن در برف را تجربه می کنند.

عامل سوم عامل روانشناختی است. افراد در ماه های سردتر که روزهای کوتاه تری دارند ناامیدی و استرس را تجربه می کنند.

بر اساس وب سایت فاکس 6 ، در اینجا چند نکته کاربردی برای کمک به شما در مراقبت از سلامت قلب در زمستان آورده شده است.

– از حضور طولانی مدت در هوای آزاد و هوای سرد خودداری کنید.

– لباسی متناسب با شرایط آب و هوایی بپوشید.

– در صورت بارش برف و در صورت نیاز به پاک کردن برف هنگام کار ، استراحت کنید.

علائم اولیه حمله قلبی ، مانند فشار یا درد قفسه سینه ، و در صورت مشاهده هر چیزی ، بلافاصله با پزشک خود مشورت کنید.

انتهای پیام