بین المللی

توضیح میریوسفی درباره خبر متهم شدن دو تبعه ایرانی توسط آمریکا

علیرضا میریفیفی ، مشاور رسانه و سخنگوی مأموریت دائمی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نیویورک ، به ایران پست گفت که دو ایرانی به اتهام تلاش برای خرید یک نفتکش لیبی و مصادره 12 میلیون متهم شده اند. “در بحران کرنا ، وقتی دولت ایالات متحده باید به کمک و حمایت از زندگی شهروندان خود توجه کند ، مشغول ساختن اجبار ، تروریسم اقتصادی و اتهامات دروغین علیه مردم ایران است.” شرم آور است

وی افزود: چنین اقدامات بیهوده محاسبات استراتژیک ایران را تغییر نخواهد داد.

واشنگتن پست امروز (شنبه) گزارش داد که دو تبعه ایرانی به اتهام تلاش برای خرید یک نفتکش لیبریایی و توقیف 12 میلیون برای این تانکر متهم متهم شده اند. داده ها

واشنگتن پست می نویسد که ایالات متحده وکیلی ادعا می کند که این افراد بخشی از برنامه انتقال پول از طریق ایران برای خرید تاکسی بودند.

براساس این گزارش ، دادستان های فدرال در واشنگتن ، D.C ، امیر دایانت 55 ساله را به خریدار نفتکش ، نقض صادرات و تحریم ها متهم کرده اند. وی همچنین ادعا می کند مدتی است که با مقامات ایرانی همکاری داشته است. شاکی همچنین ادعا می کند که مردی 42 ساله به نام کامران علی لاجیری همدست وی بود.

دادستان ادعا کرده اند که برای خرید یک نفتکش دریایی 900 فوت که اکنون با تغییر نام گلف اسکای ساخته شده ، خواستار پول شده اند. این تانکر در حال حاضر در خلیج عمان است.

در همین زمان ، دفتر کنترل دارایی وزارت خزانه داری محدودیت هایی را بر مذهب اعمال کرده و ادعا می کند که به اتهام قاچاق اسلحه و نقض مجازات ها به “عامر عبدالعزیز جعفر المتاج” معروف شده است.

310311 است