نماد سایت ماه نیوز

تولید محتوای دیجیتال توسط مخاطبان تسهیل شد

این شرکت دانش بنیان بستری را طراحی کرده است که می تواند سرعت ایجاد اپلیکیشن برای مشتریان را افزایش داده و هزینه های آن را کاهش دهد.

به گزارش ماه نیوز، سعید مقدم آریایی، مدیرعامل شرکت دانمارکیان توضیح داد: هدف از راه اندازی این پلتفرم کاهش زمان و کاهش هزینه به روز رسانی اپلیکیشن برای کسب و کارهایی است که نیاز به ارتباط بیشتر با مخاطبان خود دارند.

وی ادامه داد: علاوه بر این رویکرد ما کمک به مجموعه هایی است که در حوزه نرم افزاری فعالیت می کنند اما به هر دلیلی نمی خواهند زمان و هزینه زیادی را برای اپلیکیشن صرف کنند. پلت فرم ما می تواند هزینه ایجاد برنامه های کاربردی برای مشتریان را کاهش دهد و در عین حال سرعت را افزایش دهد.

حوزه مقدم گفت: از ویژگی های این پلتفرم می توان به مدیریت محتوا و تصویر، خبرخوان اختصاصی، اطلاع رسانی، فروشگاه فایل، کیف پول اختصاصی، پخش زنده و مسابقات آنلاین اشاره کرد.

وی افزود: این نرم افزار طراحی اپلیکیشن با ماژول های مختلفی که ارائه دهندگان محتوای دیجیتال ارائه می دهند، قادر است بستری را برای تیم های ذخیره سازی و تولید محتوا فراهم کند تا از قابلیت های مختلف این زیرساخت مانند مشاوره، سرگرمی، ارائه مسابقات استفاده کنند. آموزش، رسانه های اجتماعی و فروشگاه برای مردم.

مدیرعامل این شرکت گفت: یک محیط ساده و کاربردی با قابلیت های فراوان، تولیدکنندگان محتوا را قادر می سازد تا محتوای مورد نظر خود را به صورت یک نرم افزار مستقل و یا به صورت یک سرویس در قالب یک ابر اپلیکیشن با سایر اپلیکیشن ها ارائه کنند.

وی گفت: 55 فرصت شغلی در مجموعه ما ایجاد شده است. پلتفرمی که قیمت آن یک پنجم مدل خارجی است اما خدمات پس از فروش آن به طور کامل در اختیار مشتریان داخلی است.

معاون علمی رئیس جمهور به این فعال دانش بنیان گفت: پتانسیل توسعه اپلیکیشن ها در قالب خدمات مستقل یکی از قابلیت هایی است که در همین زیرساخت های اپلیکیشن سازی وجود ندارد. بدین ترتیب ارائه دهندگان محتوا می توانند این فرآیند را در سیستم رعایت کنند تا بتوانند محتوای مورد نظر را از زمان پیش تولید تا زمان انتشار و به روز رسانی به صورت بهینه تحویل دهند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل