استانی

تولید محصولات نساجی هوشمند با استفاده از مواد نانو

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی بستان آباد اعلام کرد؛

پرستو حسن زاده ، برنده پنجمین پنجمین جشنواره فناوری نانو در دانشگاه آزاد اسلامی ، با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا در مورد فعالیت ها و عملکردهای بنیاد تحقیقات صنعتی فناوری نساجی مستقر در زنجان گفتگو کرد. پارک علم و فناوری: از آنجا که من مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوستون آباد هستم ، واحد تحقیق و توسعه این شرکت را به شهر بوستون آباد منتقل کردیم و در این واحد ، ما فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی نیز در بخشهای مختلف

فعالیت های اصلی گروه تحقیق و توسعه بنیاد دانش فناوری تحقیقات صنعتی صنعتی فناوری های هوشمند نساجی از سال 2017 آغاز شده و تاکنون موفق به ساخت انواع منسوجات نانو شده و از متخصصان تأیید مقیاس نانو را به دست آورده ایم. کارکنان توسعه فناوری نانو.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بستان آباد گفت: جوراب ضد باکتری ، تولید حوله های فوق جاذب ضد باکتری ، تولید نانوکلیدهای کیتوزان ، لباس زیر ضد باکتری در قالب 20 co.

حسن زاده گفت: فعالیت اصلی شرکت صنعتی صنعتی تحقیقات صنعتی دانش بونیان ، تکنسین نساجی است و ما در زمینه محصولات هوشمند فعالیت می کنیم ، این طرح بخشی از حقوق است و مزایای دوره کارآموزی توسط سازمان سمت ارائه می شود.

وی درباره فعالیت این شرکت دانش بنیان در طی اپیدمی کوید 19 گفت: گرچه نوعی ویروس کرونا وجود دارد. اما محصولات این شرکت محصولات ضد باکتری هستند و استفاده از این محصولات تا حدودی به ایمن سازی محیط و لباس کمک می کند و لباس های تولید شده توسط این شرکت نسبت به تغییرات دما واکنش نشان می دهند.

انتهای پیام / 4117/4062 /