عمومیمعرفی کسب و کار

تکنولوژی‌های جدید در درب اتوماتیک سوله و امکانات هوشمند آن

اولین مسئله ای که باید حل کنیم این است که درب اتوماتیک شیشه ای چیست. درب اتوماتیک شیشه ای یک نوع درب اتوماتیک است که با استفاده از حسگر ها یا کنترل‌ ها، به صورت خودکار باز و بسته می‌ شود. این نوع درب‌ ها اغلب از تمام شیشه یا شیشه شفاف ساخته می‌ شوند و به دلیل ظاهر زیبا و امکان استفاده در مکان‌ های مختلف مورد استقبال قرار گرفته‌ اند.در مورد کاربرد درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای میتوان گفت معمولاً در ورودی‌ های فروشگاه‌ ها، هتل‌ ها، بانک‌ ها، ساختمان‌ ها، بیمارستان‌ ها و مکان‌ های عمومی دیگر استفاده می‌ شوند. این درب‌ ها امکانات ایمنی مخصوص خود را دارند تا جلوی حوادث ناخواسته مانند برخورد با افراد یا اشیاء را بگیرند.

در پاسخ به سوال درب اتوماتیک شیشه ای چیست میتوان گفت درب اتوماتیک، دربی است که با استفاده از سیستم‌های الکترونیکی و مکانیکی، به صورت خودکار باز و بسته می‌شود. این درب‌ها معمولاً در محیط‌هایی که تردد افراد و خودروها بالاست، مانند درب‌های ورودی ساختمان‌ها، درب‌های پارکینگ، درب‌های فروشگاه‌ها و غیره استفاده می‌شوند.

کنترل درب های اتوماتیک معمولاً با استفاده از سیستم های مختلفی همچون سیستم های هیدرولیکی، پنوماتیکی، الکترومکانیکی و غیره انجام میشود. این درب های اتوماتیک شیشه ای میتوانند با استفاده از ریموت کنترل، کلید، سنسور حرکتی و … کنترل گردند.

از مزایا درب های اتوماتیک میتوان به افزایش راحتی و سرعت در تردد در مکان های عمومی و خصوصی، بهبود امنیت و ایمنی در اماکن اشاره کرد. به عنوان مثال، درب های اتوماتیک با بهره گیری از مکانیزم های قفل گذاری و کنترل دسترسی، از دسترسی غیرمجاز افراد متفرقه به محیط داخلی ساختمان جلوگیری به عمل میاورند.

در نهایت برای نصب درب اتوماتیک، بهتر است با مشاوره کارشناسان فنی و فروش در شرکت های معتبر همچون شرکت همتا تماس بگیرید و با توجه به نیاز خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

در گذشته درب های قدیمی به طور دستی باز و بسته می شدند و استفاده از این روش قطعا میتوانست وقت عابران و مشتریان را هدر دهد.

با توجه به پیشرفت هایی که در صنایع ساختمانی و درب و پنجره ها اتفاق افتاده باعث شده تا درب های جدیدی به صورت کشویی شیشه ای و اتوماتیک به ساختمان ها اضافه شوند.

این درب ها کاملا اتوماتیک و برقی باز و بسته خواهند شد و استفاده از این درب ها به دلیل شیشه ای بودن و شفاف بودن آنها زیبایی خاصی را به فروشگاه ها و مغازه ها و به طور کلی تمامی اماکن میبخشد.

حرکت آرام درب های اتوماتیک شیشه ای و ذخیره انرژی در هنگام بسته بودن و همچنین امنیت مناسب باعث شده تا امروزه استفاده از این نوع درب ها بسیار مورد استقبال مردم قرار گیرد.

درب اتوماتیک شیشه ای چیست

درب اتوماتیک شیشه ای، دربی است که با بهره گیری از از مکانیزم و سیستم های الکترونیکی و مکانیکی، به صورت خودکار باز و بسته شوند و این درب ها از شیشه به عنوان جزء اصلی خود استفاده می‌کنند.

این درب های اتوماتیک شیشه ای معمولاً در محیط هایی که تردد افراد و خودروها بالاست نصب میشوند که میتوان به درب های ورودی ساختمان های اداری و تجاری، درب های پارکینگ اماکن، درب های فروشگاه ها و غیره استفاده میشوند. برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای، میتوانید با همکاران ما در فروشگاه همتا تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره رایگان برای خرید مناسب ترین مدل درب های اتوماتیک شیشه ای اقدام کنید.

همچنین شما عزیزان میتوانید خرید درب اتوماتیک شیشه ای را از فروشگاه های اینترنتی معتبر در سراسر ایران انجام دهید تا در سریع ترین زمان محصول مورد نظر به دست شما برسد. برای محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ای، باید به عواملی مانند ابعاد درب، نوع سیستم کنترل، نوع موتور، برند و کیفیت محصول و عوامل این چنینی توجه کرد.

برای تخمین قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ای، بهتر است از سایت ها و شرکت های مختلفی استعلام قیمت درب اتوماتیک شیشه ای را انجام دهید و با مقایسه قیمت ها و کیفیت ها بهترین درب اتوماتیک را خریداری کنید. برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای، بهترین پیشنهاد این است که با کارشناسان فنی شرکت همتا تماس بگیرید تا مناسب ترین درب اتوماتیک را متناسب با کاربردتان به شما ارائه دهند.

درب اتوماتیک رفت و آمد در مکان های عمومی همچون بیمارستان ها، ادارات، بانک ها، هتل ها که میزان تردد زیاد است را بسیار راحت کرده است. از مزایا درب های اتوماتیک در ساختمان ها و سازمان ها و فروشگاه های بزرگ میتوان به امنیت بسیار بالا و آسان بودن عبور و مرور افراد و باز شدن اتوماتیک آنها اشاره کرد.

درب‌ های اتوماتیک شیشه‌ ای در انواع مختلف معمولاً با حسگر های حرکتی مجهز شده اند که در زمان نزدیک شدن فرد به درب، درب به صورت خودکار باز می‌ شود تا اجازه ورود و خروج افراد به آن ها داده شود. همچنین این در های اتوماتیک معمولاً دارای دکمه‌ های کنترلی میباشند که کاربران می‌ توانند با فشردن آن‌ ها درب را باز یا بسته کنند.

درب های اتوماتیک دارای قابلیت باز و بسته شدن به صورت دستی را نیز دارند و همین امر میتواند در زمان قطعی برق به شما در کنترل رفت و آمد ها کمک کند.

انواع درب اتوماتیک

با توجه به نوع کاربرد درب اتوماتیک، می توان انواع آن را در دسته های کلی زیر تقسیم کرد.

  • درب اتوماتیک شیشه ای
  • درب اتوماتیک پارکینگی
  • درب کرکره ای برقی ( کرکره برقی)
  • درب اتوماتیک زیر سقفی پارکینگ
  • درب اتوماتیک سوله
  • درب اتوماتیک صنعتی سکشنال

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از انتخاب های ایده آل برای ساختمان های تجاری، اداری و پاساژها و فروشگاه ها است. این درب های اتوماتیک دارای عملکردی آسان و ایمنی بالا بوده و از استاندارد کیفی قابل قبولی بهره هستند و با استفاده از شیشه و فریم ساخته میشوند. شیشه درب های کشویی اتوماتیک باید با کیفیت بالایی تولید شوند تا عملکرد خوبی برای مشتریان داشته باشند.

لازم به ذکر است تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای نیازمند داشتن دانش کافی در رابطه با تمامی قطعات درب اتوماتیک و ویژگی های آن ها می باشد. به همین دلیل پیشنهاد میشود برای تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای با متخصصین و تکنسین های شرکت همتا تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان برای رفع ایرادات و تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای شما اقدام کنند.

خوب است بدانید خود درب اتوماتیک شیشه ای درای انواع مختلفی است:

  1. درب اتوماتیک شیشه ای گردان
  2. درب اتوماتیک شیشه ای تاشو
  3. درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی
  4. درب اتوماتیک شیشه ای منحنی
  5. درب اتوماتیک شیشه ای کشویی
  6. درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی
  7. درب اتوماتیک شیشه ای سویینگ

در دنیای امروزی پیشرفت‌ های فناوری باعث شده تا اتوماسیون و اتوماتیک‌ سازی به مراتب بیشتری در انواع صنایع مورد استفاده قرار گیرد. این تحولات در تولید درب‌ های اتوماتیک شیشه‌ای نیز ورود پیدا کرده است و همین امر سبب محبوبیت بیشتر این محصولات گردیده است. در ادامه شما را با مزایا و معایب درب اتوماتیک آشنا میکنیم.

درب اتوماتیک شیشه‌ ای یکی از انتخاب‌ های زیبا و مدرن برای ورود به ساختمان‌ ها، فروشگاه‌ ها، هتل‌ ها، دفاتر شرکت‌ ها و مکان‌ های دیگر است. این درب‌ ها به دلیل شفافیت شیشه و استفاده از تکنولوژی پیشرفته اتوماتیک، جلب توجه هر کسی را به خود اختصاص می‌ دهند.

درب اتوماتیک شیشه‌ ای در انواع مختلفی تولید می‌ شود که درب اتوماتیک شیشه ای پیچشی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این نوع درب ها در مدل های مختلفی تولید میشوند که قابلیت چرخش در محدوده 180 درجه را دارند و استفاده از آن ها برای مکان هایی با تردد کمتر مناسب تر میباشد.

این نوع درب های اتوماتیک شیشه ای به صورت افقی به سمت راست یا چپ لغزیده و باز می‌ شود. این نوع درب از تکنولوژی پیچیده‌ تری برخوردار است و برای مکان‌ های با فضای محدود مناسب است.

درب اتوماتیک تاشو

غیر ممکن است که هنگام سوار و یا پیاده شدن از اتوبوس از درب های توماتیک تاشو را ندیده باشید. این نوع درب های اتوماتیک که به درب های اتوماتیک اتوبوسی نیز معروف هستند یکی از بیشترین کاربرد ها را در اتوبوس ها دارند.

درب های تاشو اتوماتیک امروزه در ادارات و سازمان ها نیز مورد استفاده قرار گرفته اند و جلوه خاصی به اماکن داده اند. این درب ها از انواع درب اتوماتیک شیشه ای برای نصب در مناطقی با فضای محدود مانند راهروها یا هر جا که دهانه باریکی دارند ایده آل میباشند.

استفاده از این شیشه های تاشو در اماکن باکلاس و لاکچری بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و توانسته رضایت بیشتر مشتریان را جلب کند.اگر میخواهید مدل های متنوع تر شیشه های تاشو را مشاهده کنید و از آن ها در بالکن ها و محیط های مشابه استفاده کنید میتوانید به صفحه مراجعه کنید.

درب اتوماتیک تلسکوپی

درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی بهترین انتخاب برای مکان هایی هستند که نیاز به عرض بالایی جهت تردد دارند. معمولا از مدل اسلایدینگ به صورت دو ثابت و دو متحرک استفاده میشود. در مدل تلسکوپی از ۴ الی ۶ لت که در مدل ۶ لت دو لت ثابت و چهار لت متحرک داریم که در هر طرف، دو لت متحرک بر روی لت ثابت قرار میگیرند و از فضای بیشتری جهت تردد میتوانیم استفاده کنیم و حتی نوع اپراتور تلسکوپی ساختار متفاوتی با اپراتور اسلایدینگ دارد.

نحوه عملکرد درب اتوماتیک تلسکوپی بسیار شبیه به درب اتوماتیک تاشو می باشد، اما تفاوت آن با درب اتوماتیک تاشو در نوع باز شدن آن ها می باشد. همچنین درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی از 6 لت تشکیل شده است و دو لت یا همان دو قسمت در کناره های درب ثابت می مانند و دیگر لت ها با باز و بسته شدن درب جمع می شوند.

برای آن که بخواهیم عملکرد و نحوه باز و بسته شدن این نوع درب اتوماتیک را بیشتر توضیح دهیم میتوانیم بگوییم یکی از لت ها در سمت راست و یکی در سمت چپ ورودی به طور ثابت قرار گرفته اند. برای هر کدام از این لت های ثابت دو عدد لت متحرک وجود دارد.شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه اسپیدرز شوید تا به صورت جامع در رابطه با درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی اطلاعات کسب نمایید و مدل های متنوعی از این نوع درب های شیشه ای اتوماتیک را مشاهده کنید.