تندرستی و نشاط

تیم ملی فوتبال ایران با هونگ کنگ ، کامبوج بازی می کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان



به گزارش آنلاین ، گسترش تاج ویروس باعث شده است تا کنفدراسیون فوتبال آسیا علاوه بر مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ، مقدماتی جام جهانی و صعود به جام ملتهای آسیا را به تعویق بیندازد.

تیم ملی فوتبال ایران قرار بود در تاریخ 7 و 12 آوریل به هونگ کونگ و کامبوج سفر کند ، همانطور که در تمام مسابقات این قاره انجام داد.

لیگ قهرمانان آسیا هم اکنون در دستور کار قرار دارد و به احتمال زیاد در ماه آگوست برگزار می شود.

روزنامه الشرق قطر امروز گفت كه کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ های جایگزین مسابقات قهرمانی مبارزات مارس را در ماه مارس ارزیابی می کند.

براساس این روزنامه ، فدراسیون فوتبال آسیا دو پیشنهاد برای این مسابقه ارائه داده است و بازی ها به ترتیب در تاریخ 8 و 16 اکتبر برگزار شده است.

الشرک نوشت: “قرار است کنفدراسیون آسیا این دو پیشنهاد را برای فهمیدن نظرات خود به فدراسیون های محلی ارسال کند ، اما در پایان همه اینها به شرایط کشورها و ویروس تاج بستگی دارد.”

به گفته مرو ، تیم ملی فوتبال ایران در سومین دوره مقدماتی جام جهانی قطر که در مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا نیز قرار دارد ، پس از عراق و بحرین با 3 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

از زمان عزیمت مارك ویلموت ، تیم ملی ایران توسط دراگ اسكوویچ اداره می شود.


تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر پایه پرتال پیشرفته خبری، اقدام به خبررسانی می نماید، لذا مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده سایت های منبع بوده و ماه نیوز هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت نخواهد داشت.