تندرستی و نشاط

جادوگر امیر تتلو را به اندازه یک جواب + عکس نمی دانست

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری بورنا ؛ علی کریمی که در بین هواداران این تیم جایگاه ویژه ای دارد ، این بار علیرغم اختلافات و جنجالهایی که همیشه درگیر آن بوده است ، این بار چه از نظر بیرونی و چه ناخواسته درگیر بحث و جدال شد.

ماجرا از این قرار است که آرت حسینی فرزند یک بازیکن فوتبال با استعداد ایرانی است که طی چند سال اخیر مجری فیلم مهارتهای فوتبالی خود بوده و از لیونل مسی که در رسانه ها به آن اشاره شده است ، در گفتگو با پرسپولیس و علی کریمی بازخوردهای مثبتی را دریافت کرد. و به نوعی کریمی او را مانند مسی و عملکرد وی تشویق کرد Ratikriya میل به، اما پاسخ توسط شعبده باز فوتبال ایران دیده نمی شد.

پشتیبان علی کریمی

در همین حال ، امیرحسین مقصودلو ، معروف به تاتلو ، اکنون یک فعال خارجی در فضای مجازی ، نسبت به این حادثه واکنش نشان داد و تعداد زیادی از طرفداران و هواداران وی در واکنش به این حادثه به صفحه علی کریمی حمله کردند.

ماجرا تا جایی پیش رفت که تاتو در صفحه شخصی خود آتش بس اعلام کرد و از هوادارانش خواست که این داستان را ترک کنند و فراموشش کنند.

با این حال ، کریمی پس از شنیدن این مطلب ، از شریک سابق خود در گفتن داستان صادقیان ، که عکسی از خودش و کریمی منتشر کرده ، تشکر و حمایت کرد. البته کار کریمی معنای دیگری هم داشت و آن این بود که او به اندازه یك پاسخ امیر تاتلو را نمی شناخت.