نماد سایت ماه نیوز

جانشین البغدادی در عراق است

براساس وب سایت اخبار شبکه الصومریه ، این منبع امنیتی با اشاره به اینکه یک تیم امنیتی در جستجوی هویت رهبر داعش در عراق بود ، گفت: “از آنجا که اعضای داعش اخراج شدند ، آنها از آخرین مکانهایی که عناصر داعش در آنجا حضور داشتند ، آواره شدند.”

یک منبع عراقی خاطرنشان کرد: حملات داعش از نظر زمان و اهداف “روتین” بوده و تأکید کرده است که حملات داعش بی اثر بوده است؛ این پاسگاه مجهز به سلاح های سبک است ، از منطقه فرار می کند یا حتی به برخی قبایل و دهکده ها حمله می کند که قبلاً به نیروهای عراقی در حمله به داعش کمک می کرد.

این منبع همچنین گفت: نیروهای عراقی ، دقیقاً از هر زمان دیگری ، در حال طرح ریزی حملات اخیر و مناطقی هستند که احتمالاً تروریست ها حملات خود را انجام می دهند ، و همچنین به دنبال اطلاعات اطلاعاتی داعش ، به دنبال اطلاعاتی از غیرنظامیان و برنامه های میدانی هستند. تحقیق کنید به طور خاص شهرهای کرکوک ، صلاح الدین ، ​​صحراء الحدرا ، کوه مخمور ، زمر و کوه های حمرین در شمال عراق است.

این منبع افزوده است که از ماه فوریه ، یک تیم مشترک عراقی و آمریکایی سعی در شناسایی رهبر جدید داعش ، معروف به “ابو ابراهیم القریشی” دارد.

این منبع همچنین گفت که اطلاعات معتبر نشان می دهد که القریشی در عراق است و اعضای ارشد داعش فقط تعداد و ظاهر وی را می دانند.

یک منبع امنیتی عراقی توضیح داد که مطابق با معیارهای اطلاعاتی عراق ، به هیچ گزارشی که از رهبر داعش تحقیق می کند قابل اعتماد نیست و مناسب نیست در نظر گرفته شود ، زیرا برخی می گویند رهبر داعش “امیر عبدالرحمان الموالی” است در حالی که برخی می گویند. “” “است. عبدالله العفری (عضو شورای بزرگان IDIL) همچنین منبع برخی از اشخاص ثالث ، معروف به ابومحمد الهاشیمی است.

31 پس از ترور ابوبکر البغدادی در 31 اکتبر سال 2019 ، داعش عهد صمیمانه ابو ابراهیم القریشی را به عنوان رهبر جدید خود گرفت.

310311 است

خروج از نسخه موبایل