نماد سایت ماه نیوز

جذب منابع مالی غیرشهریه با تبدیل پردیس دانشگاه آزاد اسلامی مینودشت به مکان گردشگری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مینودشت ، آذر اسکندری صبح امروز در یازدهمین مجلس شورای اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در مینودشت از کرسی های منتخب مردم مینودشت ، گالیکش ، کلاله و مراوه تپه بازدید کرد. .

مینودشت – رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: راه حل این دانشگاه برای حل مشکلات اقتصادی جذب دوره ها است. “تبدیل پردیس شعبه مینودشت به یک جاذبه گردشگری باعث جذب منابع ملی برای دانشگاه می شود و می تواند منبع رشد و پرورش گیاهان دارویی مانند بورژوا و زعفران باشد.” این درآمد خوبی است که ما در این مسیر قدمی برداشته و یک هکتار از اراضی این واحد دانشگاهی را کشته ایم. گلها “و ما 6000 متر مربع از گیاهان دارویی نارنجی اختصاص داده ایم.”

اعضای منتخب مجلس یازدهم از مینودشت ، گالیکش ، کلاله و مراوه نیز با تقدیر از کمک دانشگاه آزاد اسلامی در گسترش و ساخت علم ، اظهار داشتند: “دانشگاه باید در جهت شاخه های عملی ، کارآفرینی و جذاب حرکت کند و شغل ایجاد کند.”

آریان پور با اشاره به اینکه آموزش دانشجویان و تکنسین های ماهر یک ماموریت اساسی است ، گفت: کارفرمایان و کارگرانی در جامعه وجود دارند ، اما تعداد کمی از افراد دارای صلاحیت وجود دارد ، بنابراین دانشگاه ها باید این شکاف را پر کنند و برای فارغ التحصیلان شغل ایجاد کنند.

وی گفت: “مأموریت اصلی دانشگاه آموزش و پرورش است و این مأموریت نباید فراموش شود.”

انتهای پیام / 4078/4062 /

خروج از نسخه موبایل