نماد سایت ماه نیوز

جراحی بینی برای چه کسانی خطرناک است؟

اگر قصد انجام عمل بینی را دارید ممکن است با خود فکر کرده باشید، خطر عمل بینی چیست؟ باید بدانید که بعد از جراحی بینی حدود یک هفته تا 10 روز زندگی عادی شما قطع می شود و عوارض جراحی بینی می تواند تا یک سال شما را به طول بینجامد. هرکسی که قصد جراحی بینی دارد با سختی و مشقت روبرو می شود. برای کسانی که شرایط لازم برای جراحی بینی را ندارند، جراحی بینی می تواند خطرناک باشد.

جراحی انجام شده در هر قسمت از بدن عوارض و عوارض جانبی به جا می گذارد، برای از بین بردن این عوارض باید مراقبت های پزشکی خوبی داشته باشید و داروهای تجویز شده توسط پزشک را مصرف کنید.

عوارض عمومی جراحی بینی

عوارض شایع جراحی بینی چه کسانی در معرض خطر جراحی بینی هستند؟

عفونت

دوره زمانی

بی حسی

هماتوم (جمع شدن خون در زیر پوست)

تورم و کبودی

زخم داخلی

شکست در عمل و نیاز به عمل مجدد (بازسازی یا جراحی بینی اضافی)

سبک زندگی شما تعیین می کند که عوارض جراحی بینی چقدر بر شما تأثیر می گذارد. آمادگی برای جراحی بینی ارتباط تنگاتنگی با سبک زندگی شما دارد.

رینوپلاستی برای چه کسانی خطرناک است؟

افرادی که الکل مصرف می کنند و سیگار می کشند:

مصرف الکل و سیگار برای چه کسانی خطرناک است؟

خونریزی شدید در حین جراحی یکی از خطرات افرادی است که سیگار می کشند و الکل می نوشند زیرا هر دوی آنها برای سیستم ایمنی بدن بسیار مضر هستند، بنابراین اگر سیگاری یا مصرف کننده الکل هستید و قصد انجام عمل بینی را دارید، سیگار کشیدن و نوشیدن الکل را نیز متوقف کنید. به سرعت.

افراد مبتلا به دیابت:

دیابتی ها کاندیدای مناسبی برای جراحی بینی نیستند زیرا اکثر آنها مشکلات کلیوی قبلی دارند و زخم ها به کندی بهبود می یابند.

بیماران قلبی عروقی:

در جراحی بینی از بیهوشی عمومی استفاده می شود و یکی از خطرات آن واکنش منفی بدن به ماده بی حس کننده است.

برای افراد مبتلا به بیماری های عروقی قبلی، داروهای بیهوشی می تواند برای آنها بسیار خطرناک باشد و حتی منجر به مرگ شود! بنابراین، قبل از عمل، حتماً در مورد بیماری های قبلی یا حساسیت به داروهای بیهوشی با پزشک خود مشورت کنید.

افراد مبتلا به کم خونی:

کم خونی رینوپلاستی برای چه کسانی خطرناک است؟

خونریزی حین جراحی شایع است و افراد کم خون ممکن است در معرض خطر جراحی بینی باشند، بنابراین حتما قبل از جراحی به پزشک خود اطلاع دهید.

افراد مبتلا به بیماری های تنفسی:

مشکلات ریوی یکی دیگر از موانع جراحی بینی است که می تواند از قصد شما برای انجام جراحی بینی جلوگیری کند زیرا ممکن است مشکلات خطرناکی در حین بیهوشی به دلیل بیماری های تنفسی و ریوی ایجاد شود.

عدم تعادل روانی:

فردی که تصمیم به خونریزی بینی دارد باید از سلامت روانی کامل برخوردار باشد و این روش باید با انتخاب خود انجام شود. باید اطمینان حاصل شود که داوطلب در هنگام تصمیم گیری تحت هیچ گونه استرس روحی قرار نگرفته و در وضعیت روحی خوبی قرار دارد. زیرا آثار این عمل تا آخر عمر در فرد باقی می ماند و در صورت توبه از عمل، بازگشتی ندارد. اطلاعات بیشتر را از جراح بینی شیراز بپرسید.

خروج از نسخه موبایل