تندرستی و نشاط

حریفان ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک مشخص شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی ، برنامه و گروه مسابقات آب آرام مقدماتی المپیک در تایلند قطعی شد و تیم ملی کشورمان با حریفان خود آشنا شد.
برنامه ملی رقابتی ایران به شرح زیر است:

چهارشنبه ، 6 مه

حدیث کاظمی در مرحله مقدماتی کایاک انفرادی 500 متر با حریفانی از ژاپن ، اندونزی و چین تایپه رقابت می کند. دو قایق اول مستقیم به فینال می روند و بقیه برای رسیدن به فینال باید در نیمه نهایی بجنگند.

مسابقه نیمه نهایی در همان روزی برگزار می شود که قایق های اول فینالیست می شوند و قایق های دوم نیز از بازی خارج می شوند. فینال این رویداد در همان روز برگزار می شود و برای رسیدن به بهترین سهمیه المپیک آسیا رقابت می کند.

قایق دونفره بانوان ایران ، ترکیبی از پریسا محمدده و آتنا رئوفی ، در مسافت 100 متر برای رسیدن به سهمیه -00 المپیک رقابت می کند و با حریفانی از قزاقستان ، اندونزی ، تایلند و ژاپن رقابت می کند.

پنجشنبه 16 اردیبهشت

در اولین مسابقه ، علی آگامیرزای نماینده كایاک 200 متر انفرادی نماینده کشورمان است و در مرحله مقدماتی با حریفانی از چین ، چین تایپه ، قزاقستان ، سنگاپور و عراق رقابت خواهد کرد. دو قایق اول به نیمه نهایی صعود می کنند و قایق های دیگر برای شانس دوم برای صعود به نیمه نهایی رقابت می کنند.

در شانس دوم ، شش قایق اول به نیمه نهایی صعود می کنند و تیم های باقی مانده حذف می شوند. چهار قایق اول در مرحله نیمه نهایی فینالیست می شوند.

حدیث کاظمی نیز در این روز مسابقه می دهد و در مسابقات کایاک 200 متر انفرادی نماینده کشورمان خواهد بود و در مرحله اولیه با حریفانی از کره جنوبی ، اندونزی و ژاپن به رقابت می پردازد که دو قایق اول به فینال و نیمه دوم قایق می رسند. فینال در راه است. 4 قایق اول در مرحله نیمه نهایی فینالیست می شوند و تیم های باقی مانده حذف می شوند.

سپس علی آگامیرزی در مرحله مقدماتی کایاک 1000 متر خواهد پرید و در دور مقدماتی با حریفانی از عراق ، کره جنوبی ، ژاپن ، تایلند و قزاقستان رقابت می کند. در این بخش ، دو قایق اول به نیمه نهایی می رسند و قایق دوم برای صعود به نیمه نهایی باید دوباره مسابقه دهند.

در شانس دوم ، 6 قایق اول به نیمه نهایی صعود می کنند و قایق های دیگر حذف می شوند. 4 قایق اول در مرحله نیمه نهایی به فینال می روند. فینال این مسابقه در همان روز برگزار می شود.