خرید استنلس استیل در کرج

استنلس استیل 304 در کرج

ورق استیل 304 نوعی فولاد ضد زنگ آستنیتی است که حاوی 18 تا 20 درصد کروم و 8 تا 10.5 درصد نیکل است. به دلیل مقاومت در برابر خوردگی عالی، استحکام بالا و شکل پذیری خوب، یکی از متداول ترین آلیاژهای استنلس استیل است. اغلب در کاربردهایی مانند تجهیزات آشپزخانه، تجهیزات پردازش مواد غذایی، ظروف شیمیایی و تزئینات معماری استفاده می شود. البته ورق استیل 304 کاربرد های بیشتری هم دارد که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم.

 

استنلس استیل 316 در کرج

استنلس استیل 316 نوع دیگری از فولاد زنگ نزن آستنیتی است که حاوی 16-18٪ کروم، 10-14٪ نیکل و 2-3٪ مولیبدن است. خواصی مشابه با استنلس استیل 304 از جمله مقاومت در برابر خوردگی عالی، استحکام بالا و شکل پذیری خوب دارد. با این حال، فولاد ضد زنگ 316 مقاومت بالایی در برابر خوردگی حفره‌ای و شکافی در محیط‌های کلرید ارائه می‌کند و به ویژه برای کاربردهای دریایی و ساحلی مناسب است. معمولاً در صنایعی مانند فرآوری شیمیایی، داروسازی و تجهیزات دریایی استفاده می شود.

 

استنلس استیل 420 در کرج

استنلس استیل 420 نوعی فولاد ضد زنگ مارتنزیتی است که حاوی 12-14 درصد کروم و 0.15-0.40 درصد کربن است. به دلیل سختی بالا و مقاومت در برابر خوردگی عالی شناخته شده است. استنلس استیل 420 می تواند از طریق عملیات حرارتی سخت شود و اغلب در کاربردهایی که به استحکام و مقاومت در برابر سایش بالا نیاز دارند، مانند ابزار جراحی، کارد و چنگال و سلاح گرم استفاده می شود. همچنین معمولاً در صنایعی مانند هوافضا، خودروسازی و پتروشیمی استفاده می شود.

 

استنلس استیل 430 در کرج

استنلس استیل 430 نوعی فولاد ضد زنگ فریتی است که حاوی 16-18٪ کروم و 0.12-0.14٪ کربن است. محتوای کربن آن در مقایسه با استنلس استیل 420 کمتر است که باعث می شود سختی کمتر و انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد. فولاد ضد زنگ 430 به دلیل مقاومت در برابر خوردگی خوب خود به ویژه در محیط های با خورندگی ملایم شناخته شده است. معمولاً در کاربردهایی که به شکل پذیری خوب و استحکام متوسط نیاز دارند، مانند لوازم آشپزخانه، تزئینات خودرو و کاربردهای معماری استفاده می شود. با این حال، برای کاربردهایی که به استحکام بالا یا مقاومت در برابر دماهای شدید نیاز دارند توصیه نمی شود.

 ورق استیل

قیمت استنلس استیل در کرج

قیمت استیل با توجه به ابعاد و آلیاژهای آن مشخص می‌شود. کروم و نیکل از اصلی ترین عناصر تشکیل دهنده این نوع از فلزات هستند. فلز استیل انواع مختلفی دارد و با توجه به نیاز صنایع، از ترکیبات شیمیایی مختلفی ساخته می شود. از مهم ترین عواملی که بر نرخ قیمت استنلس استیل تاثیر گذار است نرخ ارز و قیمت جهانی آلیاژهاست. برای استعلام سریع قیمت‌های محصولات استنلس استیل با استیل صدرا تماس بگیرید

 

قیمت میلگرد استیل در کرج

میلگردهای استیل در انواع مختلف و بسته به نیاز مشتریان در ابعاد مختلف تولید می شوند، میلگرد استیل بر اساس نوع و آلیاژهای تشکیل دهنده آن قیمت‌گذاری می‌شوند.

 

قیمت ورق استیل در کرج

ورق‌ استیل با توجه به نوع آلیاژ و ابعاد آن قیمت‌گذاری می شود. برای مشاهده ترکیبات شیمیایی و خواص مکانیکی هر یک از آنها می‌توانید از جدول زیر بر روی آن کلیک کرده، مشخصات و جزئیات کامل آن را مشاهده نمایید.

 

قیمت لوله استیل در کرج

لوله‌ استیل یکی دیگر از محصولات ساخته شده با استیل است که در صنایع مختلفی مانند تاسیسات ساختمانی و صنعتی، تاسیسات حساس انتقال نفت و گاز در پالایشگاه ها کاربرد دارد، قیمت لوله استیل با توجه به آلیاژهای مورد استفاده در آن قیمت گذاری می شود که هر نوع آن از ویژگی‌های خاصی برخوردار می باشد.