اقتصادیمعرفی کسب و کار

خرید سشوار هتلی به صورت عمده

هنگام خرید سشوار هتلی به چه مواردی توجه کنیم؟

هتل ها امکانات مختلفی را برای جلب نظر و رضایت میهمانان خود به کار می‌گیرند و سعی می کنند همیشه خدمات مناسبی به آن ها ارائه کنند. در همین راستا، صاحبین هتل ها امکانات و تجهیزات کاربردی مختلفی را در درون اتاق های خود تعبیه می کنند. یکی از این موارد، سشوار هتل است که امروز تبدیل به یکی از اجزاء جدانشدنی هر اتاق هتل شده است. به محض اینکه تصمیم به خرید سشوار هتل بگیرید، لیستی از مدل ها و ویژگی های مختلف را پیش روی خود خواهید دید که انتخاب بین آن ها چندان آسان نیست.

در ادامه‌ی این متن سعی می شود نکات مهمی که هنگام خرید سشوار هتلی باید مد نظر داشته باشید را بازگو کنیم.سشوار هتلی را عموماً نمی توان همانند سشوارهای خانگی و حرفه‌ای (مورد استفاده در آرایشگاه ها) دانست. این سشوارها به عنوان زیر مجموعه ای از سشوارهای تجاری شناخته می شوند. به صورت کلی، هنگام خرید سشوار هتلی و سشوارهای تجاری، بهتر است به این موارد دقت داشته باشید

قدرت

مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در هنگام خرید هرنوع سشوار، قدرت موتور آن است. هرچه این قدرت بیشتر باشد، پرتاب باد قوی‌تر، دمای باد، حجم باد و صدای دستگاه هم بیشتر خواهد بود.

نوع کارکرد

انواع مختلفی از سشوار هتلی در بازار موجود است. برخی با انداختن سکه در داخل محفظه آن ها روشن می شوند، برخی مدل ها دکمه روشن شدن دارند و بعد از هر ضربه، برای مدت مشخصی کار خواهند کرد و سپس به صورت خودکار خاموش می شوند. در برخی از مدل های دیگر مادامی که دکمه رو نگه داشته باشید، سشوار کار خواهد کرد.

مقاومت در برابر آب

اگر قصد دارید سشوار هتلی در داخل محیط حمام نصب کنید، توجه به این ویژگی ضروری است، ولی اگر سشوار هتلی را در اتاق خواب نصب می کنید،‌ احتیاجی به ضدآب بودن سشوار نخواهید داشت.

قابلیت نصب روی دیوار

سشوار هتلی را خیلی اوقات روی دیوار نصب می کنند. بنابراین بسته به اینکه قصد دارید سشوار را روی دیوار نصب کرده و یا اینکه روی میز قرار دهید، در مورد انتخاب این ویژگی هم تصمیم گیری کنید.

قابلیت نصب داخل کشو

این قابلیت در سشوار هتلی بیشتر مورد توجه است و خیلی از هتل ها از این ویژگی بهره می برند؛ این دسته سشوارها در داخل کشو نصب می شوند. در واقع، هم پایه نگه‌دارنده‌ی سشوار و هم برق سشوار در داخل کشو قرار می‌گیرد. مزیت اصلی این ویژگی، جاگیر نبودن و حفظ سادگی در دکور اتاق است.

قابلیت روشن شدن خودکار

این ویژگی عموماً در مدل های دیواری به چشم می خورد و عموماً نیز ضد آب هستند. در این مدل سشوار هتلی تنها کافیست سر خود را جلوی سشوار ببرید تا به صورت خودکار روشن شود.

اتصال برق

برخی از مدل های سشوار هتلی به صورت مخفی به برق متصل می شوند تا امکان جدا کردن آن ها به سادگی وجود نداشته باشد. برخی هم دوشاخه های عادی دارند. البته یک برق‌کار حرفه‌ای می تواند مدل های معمولی را هم به صورت مخفی و بدون پریز برای شما نصب کند

خرید سشوار هتلی و استخری در انواع مختلف با کیفیت عالی و قیمت مناسب

پس از استحمام در خانه به راحتی حوله را دور سر پیچیده و از حمام خارج می‌شویم اما در اماکنی همچون استخر و هتل نیاز است موهای سر را خشک کرد. در خانه امکانات رفاهی فراهم بوده و فرد احساس راحتی دارد اما در هتل و استخر به دلیل کمبود امکانات و یا به خاطر خروج از ساختمان نیاز است که موهای سر و بدن در اسرع وقت خشک شوند. فروش سشوار هتلی و فروش سشوار استخری یکی از بهترین امکانات برای جذب مشتریان در هتل‌ها و استخر است که منجر به رضایت آنان می‌شود

خرید سشوار هتلی

بسیاری از افراد نمی‌توانند بدون خشک کردن مو به فعالیت روزمره بپردازند. هتل جایی است که برای اسکان فرد در نظر گرفته شده است که فرد ساعاتی از روز را در آنجا گذرانده و مابقی ساعات برای گردش، تفریح و کار از هتل خارج می‌شود. برای اینکه زمان محدود است استفاده از سشوار باعث خشک شدن موهای سر در مدت زمان کوتاه شده که این امر در فصول سرد سال بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. همچنین توسط سشوار به موها حالت داده و ظاهری آراسته به وجود می‌آورند از این رو فروش سشوار هتلی مورد توجه قرار گرفته است.

خرید سشوار استخری

استخر یکی از مراکز تفریحی- آموزشی بوده که نیاز به نصب سشوار در آن است زیرا فرد برای ساعاتی از استخر استفاده کرده و بعد به قصد خروج نیاز به خشک کردن موهای سر و بدن دارد تا بتواند از مجموعه خارج شود. فروش سشوار استخری این روزها مورد استقبال گسترده‌ای قرار گرفته است زیرا بسیاری از خریداران صاحب استخر بوده که برای رضایت مراجعه کنندگان امکانات رفاهی را فراهم می‌کنند. گاهی اوقات به سشوار استخری، سشوار هتلی هم گفته می‌شود.

 خرید سشوار دیواری

سشوارهای استخری و هتلی به صورت دیواری هستند که به آن‌ها سشوار دیواری گفته می‌شود. بدین منظور دیواری از هتل و استخر برای نصب سشوار در نظر گرفته می‌شوند. با این کار دیگر نیاز نیست که مشتریان با خود سشوار حمل کنند. سشوار نصب شده بر روی دیوار جایگاه ثابتی داشته و با خروج باد گرم از آن می‌توان موهای سر و بدن را خشک کرد.

چنین سشوارهایی فضای بسیار کمی اشغال کرده و قابلیت استفاده توسط چندیدن نفر در طول روز دارند بدون اینکه از قدرت و کارایی آن کاسته شود. سشوارهای دیواری سبک بوده و تنها با فشردن یک دکمه یا در بعضی از آن‌ها به صورت اتوماتیک فعال می‌شود. پس از اتمام کار سشوار مجددا در جایگاه خود قرار می‌گیرد.

خرید سشوار استخری یکی از عاقلانه‌ترین کارهایی است که صاحبان استخر می‌توانند انجام دهند زیرا مراجعه کنندگان با توجه به امکانات موجود در استخر تمایل به بازگشت مجدد خواهند داشت. خرید سشوار هتلی همانند استخرداران به صاحبان هتل و مهمانسراها توصیه می شود تا لبخند رضایت مسافران را ببینند. چنین مسافری به دلیل اینکه با خاطره‌ای خوب هتل را ترک کرده است قطعا در سفرهای بعدی به همان هتل یا مهمانسرا مراجعه خواهد کرد.

فروش سشوار دیواری

فروش سشوار هتلی در طرح‌ها و مدل‌های متنوع انجام می‌شود زیرا هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های خود را دارند. سشوار دیواری نیازی به مکانی برای نگهداری همچون قفسه نداشته و بدون احتیاج به پریز خالی به صورت همیشگی بر روی دیوار نصب می‌شود.

فروش سشوار استخری در فروشگاه‌های مختلف انجام می‌شود اما برای جلوگیری از اتلاف وقت می‌توان آن را از فروشگاه‌های مجازی تهیه کرد. یکی از مزایای خرید اینترنتی سشوار هتلی این است که امکان جستجو در مدل‌ها و مقایسه ویژگی‌های سشوارهای مختلف وجود دارد.

مزیت سشوار هتلی دیواری

به دلیل نصب روی دیوار، دسترسی به آنها ساده‌تر است.

سرقت آنها کار دشواری است.

نیازی به در نظر گرفتن کشو یا فضای خالی در اتاق برای نگهداری از آنها وجود ندارد.

بیشتر سشوارهای دیواری، بعد از قرار دادن بدنه اصلی روی پایه، به صورت خودکار خاموش می‌شوند.

با این حال، به دلیل اینکه ممکن است اقامتگاه‌ها از نظر ویژگی‌های مختلف با یکدیگر تفاوت داشته باشند؛ا این سشوارهای دیواری برای همه هتل‌ها مناسب نیستند. در حال حاضر مزایایی که سشوارهای دستی دارند موجب شده که بسیاری از هتلداران برای تجهیز اتاق‌های خود از این مدل‌ها استفاده کنند. یکی از دلایل محبوبیت این سشوارها، قدرت بیشتر آنها نسبت به مدل‌های دیواری است.در کنار این موارد چیدمان اتاق نیز در انتخاب نوع سشوار تاثیرگذار است. مثلا آیا امکان تعبیه دوشاخه در سرویس بهداشتی برای نصب سشوارهای دیواری وجود دارد یا خیر؟ آیا محلی که برای نصب در نظر گرفته شده است به گونه‌ای می‌باشد که مسافران هنگام استفاده از سشوار بتوانند به راحتی خود را در آینه ببیند؟ دیگر تجهیزات اتاق در کجا نصب شده و اصلا ابعاد اتاق چقدر است؟ آیا هتل شما مجهز به استخر است؟ پاسخ تمام این سوالات می‌تواند به شما کمک کند که انتخاب بهتری داشته باشید