نماد سایت ماه نیوز

خرید فالوور اینستاگرام هر هزار فالوور 5 هزار تومان

بخصوص در شروع کار و زمانی که صفحه اینستاگرام شما هنوز در حال شکل گرفتن است، احتمال ریزش بیشتر است. چه نکاتی در سفارش و خرید لایک اینستاگرام و فالوور اهمیت دارند؟ در این روش شما با لایک کردن یا فالو کردن پست‌ها یا پیج افراد دیگر، سکه کسب می‌کنید و می‌توانید با سکه‌های بدست آمده برای خود فالوور سفارش دهید. از کدام سایت می‌توان برای سفارش خرید فالوور واقعی اینستاگرام اقدام کرد؟ انواع خرید فالوور اینستاگرام در زیر توضیح داده شده است.

بعد از ورود به این سایت برای دریافت فالوور یا لایک رایگان، با صفحه‌ای شبیه به صفحه زیر مواجه خواهید شد. اگر به تعدادی از این سایت‌ها سری بزنید متوجه می‌شوید که برخی از سایت‌های فروش فالوور واقعی اینستاگرام، فالوورهای خود را تحت عنوان فالوور اینستاگرام بدون ریزش به مشتریانشان می‌فروشند اما آیا واقعاً امکان افزایش فالوور بدون ریزش وجود دارد؟

Turbo Followers for Instagram یک اپلیکیشن افزایش فالوور اینستاگرام رایگان (برای Android و iOS)  است که فالوورهای رایگان و واقعی برای شما می‌گیرد. برای مثال اگر پستی که در کانال تلگرامی منتشر می‌کنید حدود 1000 ویو داشته باشد، بدون پرداخت هزینهای در اینستاگرام 1000 فالوور اینستاگرام رایگان دریافت می‌کنید.

اینستاگرام گردش و سیر در تصاویر اشتراکی است و یک سیستم عالی برای ثبت لحظات خاص و ارتباط با مردم جهان است. بسیاری از کاربران اینستاگرام ممکن است محتوای خوب یک پیج را دیده و آن را بپسندند، اما وقتی می‌بینند فالوورهای آن پیج پایین است ترغیب نمی‌شوند که آن را فالو کنند. امروزه بسیاری از مردم از اینستاگرام به عنوان محیطی برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده کرده و از پتانسیل‌های آن برای افزایش درآمد استفاده می‌کنند.

همانطور که پیش از این گفتیم دستیابی به مخاطبان و تعامل بیشتر عوامل کلیدی موثر بر افزایش فالوورهای شما هستند. شاید براش شما پیش آمده که از پیجی با تعداد لایک و فالوور بالا خرید آنلاین انجام داده، اما محصول و محتوای ضعیفی دریافت کردهاید. او حالا به فاکتور گرفتن صفحه رسمی اینستاگرام، بیشترین تعداد فالوور اینستا را دارد و ثروت خالص خود را به نزدیک نیم میلیارد دلار رسانده است. چرا که هر هدفی تنها با اشتراک گذاشتن آن به مقصد خواهد رسید.

آمار نشان می‌دهد که اگر تعداد فالوورهای یک پیج اینستاگرامی بسیار کم باشد، احتمال این که فالوور واقعی تمایلی به دنبال کردن آن پیج داشته باشد به طور چشمگیری کاهش می‌یابد. ۲ – دومین ویژگی این سایت این هست که شما میتونید لایک کنید ولی فالوور بخرید، که خیلی از شما شاید دوس ندارید فالو کنید که آمار فالووینگ هاتون بالا بره.

شاید خیلی از سایت‌ها رو دیده باشید که همین کار رو انجام می‌دهند. در روش رایگان شما بدون پرداخت حتی ۱ ریال می‌توانید تعداد فالوورها رو افزایش بدین اما از لحاظ زمانی برای افزایش ۱۰۰۰ فالور باید دو الی سه هفته وقت صرف کنید ولی در روش پولی با پرداخت مبلغی بهصورت آنی این تعداد فالور را بدست میآرید. البته شما می‌توانید از طریق ربات‌های فالوور اینستاگرام بگیر که به صورت رایگان در برخی از سایت‌ها وجود دارند نیز تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. اینستاساز یک سیستم فروش فالوور نیست، ربات اینستاگرام اینستاساز یک سیستم هوشمند برای افزایش فالوور، تبلیغات و مدیریت اکانت اینستاگرام شماست، ربات می‌تواند با تنظیم شدن بر روی اهداف شما که این اهداف می‌توانند صفحه‌های رقیب و پرطرفدار اینستاگرام، تگ‌ها و یا موقعیت‌های جغرافیایی از یک شهر گرفته تا یک محله خاص تنظیم شود و از این اهداف برای شما فالوور واقعی و فعال اینستاگرام به صورت تضمینی جمع آوری کند.

در این پست اینستالایکر قصد دارد بهترین روش افزایش رایگان فالوور اینستاگرام و همچنین افزایش لایک پست‌های شما در اینستاگرام را آموزش دهد.

تا این جا چند بار به اهمیت استوری در اینستاگرام اشاره کرده‌ایم، اما تأکید بر اهمیت استوری خالی از لطف نیست. همان‌طور که مشاهده می‌کنید این سایت یک پیج را به شما پیشنهاد می‌دهد که با فالو کردن آن تعداد ۹ سکه به حساب شما اضافه می‌شود. خب برای همهٔ ما مسلم است که هر صاحب کسب کاری در تلاش است تا تعداد فالوورهای خود را افزایش دهد.

سایت فروش فالوور به شما این امکان را می‌دهند که برای افزایش فالوور اینستاگرام از طریق سرورهای آنها، سفارشات خود را بر روی پنل خرید فالوور ثبت کنید. اگرچه اینستاگرام یک پلتفرم دیداری محسوب می‌شود، اما کپشن‌های شما نقش بزرگی در افزایش تعامل با مخاطبان ایفا می‌کنند و به شما در یافتن مخاطبان بیشتر کمک می‌کنند.

به همین دلیل است که در نظر گرفتن خرید فالوور ایده خوبی است و به عنوان ترفند سریع افزایش تعداد فالوورهای مورد نظر شما در نظر گرفته می‌شود. البته باید به شما بگوییم که ربات اینستاگرام دیدوگرام تمام آنچه یک ربات برای مدیریت حساب اینستاگرام نیاز دارد را به شما ارائه می‌کند.

خروج از نسخه موبایل