اقتصادی

خسارت سیل به تاسیسات آبرسانی هفت شهر خوزستان

ماه نیوز/خوزستان مدیر شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: بارندگی ها و سیلاب ناشی از پدیده موسمی باعث شد تا تاسیسات آبرسانی در شهرهای باغ ملک، بهبهان، صیدون ایزه، ماهشهر، بندرامام، رامهرمز و هفتکل دچار خسارت و مشکل شود. البته با تلاش نیروهای عملیاتی مشکلات حل می شود.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت وگو با ماه نیوز، با اشاره به خسارات وارده به تاسیسات و تجهیزات آبرسانی در استان بر اثر وقوع سیل و پدیده موسمی، اظهار کرد: .

وی افزود: این بارندگی ها خسارت و مشکلاتی را به تاسیسات آبرسانی شهرهای باغ ملک، بهبهان، صیدون ایزه، ماهشهر، بندرامام، رام مهرمز و هفتکل وارد کرده که البته با تلاش نیروهای عملیاتی این مشکل برطرف شده است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تلاش شده تا وضعیت آبرسانی به شهرهای سیل زده به صورت شبانه روزی تثبیت شود تا مردم مناطق مختلف در تامین آب دچار مشکل نشوند.

کرمی نژاد ادامه داد: زمانی که تاسیسات و چاه های آب روستاهای استان به دلیل سیلاب دچار مشکل شده بود، آبرسانی به مردم از طریق تانکر انجام می شد تا در بحث تامین آب شرب مردم شاهد مشکلی نباشیم. مردم مناطق سیل زده

وی گفت: بلافاصله پس از پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع باران موسمی و احتمال وقوع سیلاب در خوزستان، تیم های عملیاتی سامانه آبیاری خوزستان از ابتدای هفته به آمادگی کامل رسیده اند.

مدیر شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: همچنین تمامی ماشین آلات، تجهیزات سنگین و سبک، تجهیزات پشتیبانی و ژنراتورهای برق اضطراری در استان به حالت آماده باش درآمده است تا شاهد کمترین مشکلات ممکن در استان باشیم.

کرمی نژاد کرمی داد داد: در حال حاضر وضعیت تاسیسات سایر شهرهای خوزستان که دچار سیل نشده اند، نرمال و پایدار است و مشکل قطعی آب در استان وجود ندارد.

پایان پیام