اقتصادی

خوزستانی‌ها این هفته “کولرهای اضافی” را خاموش کنند

ماه نیوز / خوزستان سخنگوی صنعت برق در جنوب غربی کشور با اشاره به افزایش دما در کشور و افزایش مصرف برق در این هفته ، از شهروندان خواست “با خاموش کردن کولرهای اضافی” به صنعت برق کمک کنند.

کیومرث در گفت وگو با ماه نیوز اظهار کرد: با توجه به خشکسالی شدید در سال آبی جاری و کاهش 60 درصدی تولید نیروگاه های برق آبی در استان خوزستان ، خوزستان به 1000 تا 3500 مگاوات برق نیاز دارد. شبکه در سراسر کشور ارائه می شود.

وی افزود: از این هفته ، میانگین دما در سراسر کشور 1.4 درجه افزایش می یابد و در نتیجه مصرف برق کشور افزایش می یابد و شبکه ملی کمتر به شبکه برق خوزستان کمک می کند.

سخنگوی صنعت برق در جنوب غربی کشور گفت: “از شهروندان استان های خوزستان ، کهگیلویه و بویراحمد خواسته می شود برای رفع کمبود تولید برق حداکثر مدیریت را در مصرف برق به ویژه در سیستم خنک کننده اعمال کنند. “

“طی سالها ، شعار” لامپهای اضافی “تأثیر زیادی در کاهش مصرف برق داشته است و به دلیل اوج برق در سراسر کشور ، آنچه در شب اتفاق افتاد بعد از ظهر دوباره منتقل شد. ما در حال حاضر هموطنان خود را داریم ، به ویژه در منطقه خوزستان ما از شهروندان تحت پوشش شبکه برق می خواهیم هزینه های اقتصادی خود را کاهش دهند و با قرار دادن شعار “تهویه مطبوع اضافی را خاموش نکنید” به مردم در صنعت برق برای ارائه خدمات بهتر به هموطنان خود کمک کنند.

انتهای پیام