استانی

دانشجویان شاهد و ایثارگر چگونه برنده جایزه جشنواره ملی ایثار شدند؟

گروه خبرگزاری آنا در استان؛ چهار دانشجوی شهید و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در صدر جشنواره ملی فداکاری قرار گرفتند و امروز رئیس جمهور دانشگاه آزاد اسلامی دکتر محمد محمدی مهدی تهرانی و رئیس بنیاد بنیاد شهید و امور ایثارگران همجسته الشام کرام. به دانشجویان و تندیس ها و هدایای جلد دانشگاه آزاد اسلامی از عظیمی ، نسب ، جواد نیکافشار و باقری اهدا شد.

بیشتر بخوانید:

* تجلیل از 4 دانشجوی برتر دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در جشنواره ملی فداکاری

* دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در جشنواره ملی جوایز ایثارگری می درخشند

* 4 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در جشنواره ملی فداکاری انتخاب شدند

این چهار رده در حالی حاصل می شود که 18 رتبه برتر جشنواره ملی فداکاری توسط دانشجویان شهید و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی به دست آمده است.

به همین مناسبت ، خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمانشاه با شهید کرمانشاه و دانشجویان دبیرستان دانشگاه آزاد اسلامی استان ایثار در جشنواره ملی صحبت کرد که در ادامه می خوانید.

جشنواره های ملی باعث می شود دانش آموزان بیشتر قدم بگذارند

کوار عظیمی ، دانشجوی فارغ التحصیل تربیت بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه ، در پاسخ به سوال خبرنگار درباره اینکه چه عواملی در این موفقیت مؤثر است گفت: “بدون شک ، اول خانواده و بعد دانشگاهی که من در آن تحصیل می کنم. . به عبارت دیگر ، دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه مستلزم تلاش و حمایت شخصی اساتید از جمله باقری و صفیخانی است. “

وی همچنین به فعالیتهای دیگری که در طول تحصیل وی اتفاق افتاد ، اشاره کرد و در کسب این مقام مؤثر بود فعالیتهای بازی افراد حرفه ای شامل دعوت به تیم ملی کرکت زیر 19 سال ، کسب عناوین مختلف ورزشی استانی و ملی در والیبال ، و مربیگری والیبال و آمادگی جسمی هستند.

دانشجوی فارغ التحصیل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با بیان اینکه برگزاری چنین همایش هایی در جهت تقدیر از نخبگان ، انگیزه مهمی برای ورود دانش آموزان است ، افزود: شرکت در این جشنواره های ملی ، مقاومت بیشتری را به دانشجویان می بخشد.

مهمترین عامل مؤثر در دستیابی به عنوان جشنواره ملی ایثارگری است

سیامک بیگ محمدی ، دانشجوی دارای لیسانس حقوق بین الملل در دانشگاه آزاد اسلامی در اسلام آباد ، به آنا گفت:

وی در دوران تحصیل درگیر فعالیت های ورزشی از جمله مربیگری تنیس روی میز و بازی های تیراندازی بوده و مدیر فرهنگی اداره تربیت بدنی استان غرب اسلام آباد است.

دانشجویی که دنباله کارشناسی ارشد حقوق بین الملل از دانشگاه آزاد اسلامی در اسلام آباد غرب است ، گفت: چنین جشنواره هایی در ترغیب جوانان به تحصیل علم و شرکت در فعالیتهای پژوهشی ، فرهنگی و علمی بسیار مؤثر است. “من انتظار دارم افراد منتخب این جشنواره بتوانند بدون گذراندن آزمون ورودی ، تحصیلات خود را ادامه دهند و بورس های تحصیلی را در سطح بالاتر دریافت کنند.”

مأموران از نخبگان مقطعی پشتیبانی نمی کنند

جواد نیکافشار فارغ التحصیل رشته حقوق جزا و جرم شناسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه ، یک رشته اصلی نرم افزار در دانشگاه شهید بهشتی تهران و دانشجوی دکتری مهندسی کامپیوتر است. “موفقیت در ایمان به خدا ، تلاش شخصی و پشتکار ، دعای خوب والدین ، ​​حمایت از همسر و معلمان شخص از جمله احضارها.”

مهمترین فعالیتهای جانبی وی در دوران تحصیل شامل نوشتن 25 مقاله علمی از جمله چهار مقاله معتبر ISI و Springer ، شرکت در کنفرانس های خارجی و داخلی ، حضور در کنفرانس بین المللی آکسفورد ، نوشتن کتابهای آماری و چشم اندازهای مهندسی برای لیسانس به همراه همسرش است. است.

دانشجوی دکتری رشته مهندسی کامپیوتر ، عمده شبکه های نرم افزاری در دانشگاه شهید بهشتی تهران ، در پاسخ به این سؤال که نقش چنین جشنواره هایی در رشد و رشد شهدا و فرزندان شهدا چیست؟ وی اظهار داشت: این جشنواره انگیزه ای برای آوردن علم و گسترش فرهنگ ملی ایثار در جامعه و بهینه سازی رفتار مردم نسبت به خانواده های شهدا و این واقعیت است که نخبگان زیادی در بین آنها وجود دارد.

نیک افشار درباره آنچه از افسران انتظار دارید؟ وی گفت: “من در دستگاه قضایی کار می کنم و امیدوارم از توانایی ها و تجربیاتم استفاده شود و این یک استفاده موقت نیست و از مسئولان می خواهم که اجازه دهند نخبگان رشد کنند.”

به گزارش آنا ، علی اکبر باقری ، پسر و برادر شهید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و دانشجوی حقوق ، به دلیل برنامه شلوغ خود در این مراسم حضور نداشت و از غیبت وی قدردانی شد.

انتهای پیام 4121/4062