استانی

دانشجو همراه علم‌آموزی معنویت را تحصیل کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بایر احمد:

کرم جانی پور در یک جلسه توجیهی برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در کمگیلویه و استان بور-احمد گفت: “یک دانشجوی موفق ، کسی است که خوب درس بخواند ؛ باید اخلاق خود را ارتقا دهد و به خوبی ورزش کند.” او باید علوم ارزشمند و مفیدی را برای خود و جامعه انتخاب کند و در کنار آموختن علم ، معنویت را نیز مطالعه کند. باید.

وی با بیان اینکه هدف دانشگاه آزاد اسلامی انقلابی سازی و اسلامی سازی فضای دانشگاه و همچنین افزایش کیفیت آموزش و پژوهش است ، افزود: شرکت، پروژه پیش بروید و از دانشجویان بخواهید ایده هایی ارائه دهند که منجر به ایجاد فضای جدیدی برای اشتغال و کار شود.

کهگیلوه و بویراحمد ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با شروع ویروس کرونا و مشکلات آموزش حضوری در مراکز آموزشی ، دانشگاه آزاد اسلامی یک سیستم آموزش مجازی را برای برگزاری کلاسهای مجازی در زمان مناسب ایجاد و توسعه داده است.

ارزش و دانش دانشمندان همیشه در قلب مردم خواهد بود

یک نماینده رهبر معظم دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه نیز گفت: .यो

حجت الاسلام سید حکمت الله هاشمی پور ارزش علم و دانش امام علی (ع) را توصیف کرد و گفت: دانشمندان همیشه زنده هستند و همیشه به خاطر خدای خود از آنها یاد می شود و حتی اگر بدن آنها از بین رفته باشد ، ارزش آنها و دانش در قلب مردم خواهد بود. باقی خواهد ماند.

وی از دانشجویان خواست که تحریم دشمن را برداشته و نقشه های شیطانی خود را خنثی کنند و در کار خود برنامه و هدف مشخصی داشته باشند و در برنامه خود قدرت و طراوت را در نظر بگیرند تا بتوانند خود را از نظر علمی تقویت کنند تا روز به روز به سمت توانمند سازی بیشتر و خودپالایی خود حرکت کنند. انجام داد کاردان

دانش آموزان طبق مثال اسلامی فعالیتهای اجتماعی انجام می دهند

حجت الاسلام حسن غفاری ، مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد کهگیلوه و بایر احمد ، بخش فرهنگی را معرفی کرد و گفت که ارائه خدمات مناسب و ایجاد فضای امن برای دانشجویان وظیفه ما است و ادامه داد: “ما امیدواریم که دانشجویان بتوانند به خوبی تحصیل کنند و می تواند فعالیت های اجتماعی و فرهنگی را به درستی انجام دهد. ” این کار را به روش اسلامی و ایرانی انجام دهید.

انتهای پیام / 4121/4062 /