نماد سایت ماه نیوز

دانشکده‌های موضوعی در دانشگاه آزاد خراسان‌ رضوی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد مقدس با حضور محسن مرادی رئیس این دانشگاه برگزار شد. دانشگاه در فرهنگسرای بهزیستی واحد مشهد برگزار و سید محسن نبوی کلات به عنوان مدیرکل آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد معرفی و از زحمات داوود بهره پور قدردانی شد.


بیشتر بخوانید:

معاونان جدید دانشگاه آزاد اسلامی مشهد معرفی شدند


در این نشست رئیس همایش تخصصی تدریس و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان رضوی بر لزوم وحدت رویه برای مدیریت دستورالعمل ها در سطح واحد دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد.

علی اصغر یساکی افزود: در امور باید سند تحول و تعالی دانشگاه را نصب کنیم که مورد تاکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.

وی در خصوص راه اندازی دانشکده های موضوعی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان رضوی گفت: این دانشکده ها بر اساس سند تحول ایجاد می شود.

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: موضوعات مورد نیاز است، زیرساخت های لازم.

یساقی گفت: در دانشکده موضوعی برای تاسیس هر دانشکده باید یک دانشکده حذف شود و در این راستا سه دانشکده موضوعی را به تهران پیشنهاد داده ایم.

ارائه سیستم اتوماسیون اداری پیشنهادی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: باید در اجرای برنامه ها و بخشنامه های دانشگاه یاری و پشتیبان مدیران برتر باشیم.

مرادی با بیان اینکه پروژه های زیادی در دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان رضوی وجود دارد، از نبود اراده کافی در دانشکده برای اجرای این طرح ها انتقاد کرد و گفت: اگر دغدغه، دلسوزی و اعتماد اعضای هیات علمی به دانشگاه، پروژه بسته خواهد شد.”

وی افزود: با تلاش اعضای هیات علمی این دانشگاه پیشتاز است و اگر تلاش نشود بهترین پروژه ها تاثیر چندانی نخواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در دومین بخش از سخنان خود تاکید کرد: باید وارد طرح های «الف» و «ب» شوید که دانشگاه به سمت طرح ریزی های جدید پیش می رود تا طرح ها اجرایی شود. به بهترین شکل ممکن اجرا می شود.

مرادی با اشاره به آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای معرفی اعضای هیئت علمی منتخب گفت: البته جایگاه استادی هیات علمی باید مشخص شود و دغدغه و اولویت اصلی آن دانشگاه باشد.

دانشکده موضوعی در دانشگاه آزاد خراسان رضوی راه اندازی می شود

وی به سازمان مرکزی تهران در خصوص تهیه و ارائه سیستم جدید اتوماسیون اداری دانشگاه آزاد اسلامی توسط دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی توضیحاتی ارائه کرد و توضیح داد:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی درباره فعالیت های پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت: هر یک از اعضای هیئت علمی باید در ابتدای سال طرح های پژوهشی ارائه و کارنامه تحقیقاتی خود را ارائه و ارزیابی کنند. . در پایان سال.

مرادی با تاکید بر ارزیابی رشته های دانشگاهی گفت: باید دروس را بازنگری و بازنگری کنیم و با توجه به توانمندی های جدید رشته های جدید ایجاد کنیم و به سمتی برویم که دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی بتواند با بزرگترین ها رقابت کند.مجموعه آموزش عالی در شرق…”

وی با تاکید بر اینکه نوگرایی، کارآمدی و تعالی باید سرلوحه کار دانشگاه آزاد اسلامی در استان باشد، تصریح کرد: کمبودی در ظرفیت هیات علمی نداریم، باید داده شود.

انتهای پیام/4078/4062/

خروج از نسخه موبایل