استانی

دانشگاه آزاد اسلامی قائنات برای سال ۱۴۰۱ چه برنامه‌هایی دارد؟

حمید طاهری در گفتگو با خبرنگار گروه خبر آنا با تشریح اهم فعالیت های واحد آزاد اسلامی کیهان در سال سوم و برنامه های این دانشگاه در سال، تولید و عرضه مزارع تخصصی زعفران میکروکود شده در ایستگاه تحقیقاتی زرشک و زعفران از جمله صنایع دستی و فعالیت های این دانشگاه در سال گذشته در حوضه ها متفاوت بوده است.

وی تولید کرونای ویژه ضد عفونی توسط شرکت فرپویان برای کادر درمانی را تلفیق آموزش مجازی و حضور در حوزه آموزش و برنامه ریزی و انتقال سایت جدید از سرور سازمان مرکزی به سایر فعالیت ها عنوان کرد. واحد قاینات شهدا و قیام 3 هزار متر مکعب ذخیره آبهای سطحی و ساختار و راهنمایی دندانپزشک و استقرار دندانپزشک در فاز اول.

رئیس واحد آزاد اسلامی قاینات در تشریح برنامه های آتی این دانشگاه بیان کرد: تبدیل زمین های کشاورزی دانشگاه، مسکن به منظور تخصیص اسکان کارکنان و اعضای هیئت علمی، تقویت دانشگاهیان. هیئت مدیره علوم پزشکی در پی تصویب دانشکده عمل، شبانه روزی مهدکودک و جذب دانشجویان خارجی از برنامه های این دانشگاه در سال قبل می باشد.

به گفته طاهری، شهر باستانی کهین و شهر تاریخی دومین، شهر خراسان جنوبی و پایتخت شهر استراتژیک زرشک و زعفران جهان محسوب می شوند.

وی گفت: دانشگاه مستقل اسلامی قاینات به عنوان واحد مرکزی مشهد فعالیت خود را آغاز کرد و به واحد مستقل سال تبدیل شد. در حال حاضر این دانشگاه دارای 3 عضو هیئت علمی تمام وقت، 3 استاد مدعو، 1 پرسنل و حدود هزار دانشجو است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کیهان چهار رشته دو مقطع دکتری، دو رشته اصلی، دو رشته اصلی و یک کار در یک کیهان را به این دانشگاه اضافه کرده است و حدود 2000 دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند. .

به گفته طاهری، دختران و پسران دو مکتب این منطقه در زمینه آموزش فعال هستند.

انتهای پیام / ۴۰۶۲ /