تندرستی و نشاط

درخواست 10 میلیون دلاری تائید نشد!



طبق آژانس آنلاین ، ما از دولت پول نمی خواهیم. ما فیفا 10 میلیون دلار تقاضا داریم و نمی توانیم آن را بدست آوریم. ما همه راه را طی کردیم. فیفا در آخرین نامه خود اظهار داشت که ما به دلیل تحریم های ناعادلانه قادر به ترغیب هیچ بانکی برای انتقال پول شما نبودیم. آنها حتی دیدگاههای خود را روی کلوپ های فدراسیون گذاشتند. وزارت ورزش می تواند به مرکز بیاید و در راه این مسائل بایستد. ما در مورد گرفتن 10 میلیون دلار از فیفا و 3 میلیون دلار از AFC صحبت می کنیم.
این بخشی از سخنان مهدی تاج پاییز گذشته است که طی آن رئیس جمهور وقت فدراسیون فوتبال ادعا کرد که این فدراسیون حدود 13 میلیون دلار از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا مطالبه کرده است. براساس گزارش های اخیر رسانه ها ، تقاضا کمتر از 10،000 دلار و در خوش بینانه ترین حالت ، حداکثر 2 تا 3 میلیون دلار است.
در هر صورت ، اکنون یک سوال جدی علیه رئیس جمهور سابق فدراسیون فوتبال وجود دارد که وی باید علی رغم استعفای وی ، پاسخگو باشد.
دادخواست 10 میلیون دلاری مهدی تاج را نمی توان به جهل و عدم آگاهی وی از چگونگی عدم اطلاع رئیس جمهور فدراسیون فوتبال از بودجه فدراسیون در موسسات بین المللی نسبت داد.
مورد دوم – سوال غیرواقعی و اشتباه از طریق رئیس جمهور وقت فدراسیون به مردم گزارش شد و توضیحات لازم در این باره باید ارائه شود.
زمان آن فرا رسیده است که علوی نماینده فدراسیون و نزدیکترین عضو گروه ، رئیس جمهور پیشین که صفحه اینستاگرام خود را اداره می کند ، به ابهامات و سؤالات افکار عمومی پاسخ دهد که آیا مهدی تاج از ادعاهای فدراسیون آگاهی داشته یا نه ، یا ادعای دروغین کرده است. و آیا این مسئله در مواجهه با رسانه ها با قطعیت و قطعیت غیر واقعی است؟

252 43


تمام مقالات سایت طبق سامانه آنلاین، اقدام به انتشار محتوا می نماید، به همین خاطر مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده منابع خبری بوده و سامانه بر خط ماه نیوز هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت ندارد.