درگیری نظامیان صهیونیست با روزه‌داران فلسطینی در قدس اشغالی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ماه نیوز ، رسانه های محلی صبح روز سه شنبه از درگیری میان شبه نظامیان صهیونیست و مخالفان پل فلسطین اشتاین در قدس اشغالی خبر دادند.

به گزارش جروزالم پست ، صدها جوان فلسطینی که عصر دوشنبه برای جشن رمضان در باب العامود جمع شده بودند ، توسط پلیس اسرائیل مورد حمله قرار گرفتند.

در حالی که جوانان فلسطینی در مقابل نیروهای اشغالگر قدس شعار “بالدیم بالدیم نفدیق یا فلسطین” سر می دادند ، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به آنها حمله کرده و سعی در متفرق ساختن آنها داشتند.

رسانه های فلسطینی همچنین گزارش داده اند که تروریست های صهیونیست یک فلسطینی را دستگیر کرده اند.

کانال 12 اسرائیل همچنین ادعا کرد که صدها فلسطینی دیگر با مسالمت از باب العامود به مسجد الاقصی عبور کرده اند.

رژیم صهیونیستی از ابتدای ماه رمضان فلسطینیان را از نشستن بر روی بابا العامود و انجام مراسم و مراسم مذهبی در ماه رمضان منع کرد.

پیش از این ، شی عکریما صبری ، مبلغ مسجدالاقصی ، از کمیته های خانواده ساکنان قدس خواست که منابع خود را جمع آوری و کمیته های جوانان را برای محافظت از شهر تشکیل دهند.

پیش از این خبرگزاری آناتولی به نقل از شاهدان عینی گفته بود که مقاومت فلسطینی های روزه دار نیروهای امنیتی رژیم را مجبور به ترک دروازه باب العامود پس از چند روز جنگ و تنش بین فلسطینی ها و نیروهای اسرائیلی در اطراف مسجدالاقصی می کند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام /