اقتصادی

در سفر مدیرعامل بانک صنعت و معدن به خوزستان چه گذشت؟

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در سفر به استان خوزستان ضمن بازدید از طرح های مورد حمایت این بانک بر حمایت گسترده از صنعت و معدن استان با روش های نوین وام دهی تاکید کرد.

به گزارش ماه نیوز، حسین مهری، مدیرعامل بانک صنعت و معدن که امروز به استان خوزستان سفر کرده است، در ادامه بازدید از پروژه های تامین مالی این بانک گفت: بحث تامین و خودکفایی در تولید کاغذ که قابل احترام است. رهبری و ریاست یکی از اولویت های اصلی بانک صنعت و معدن است.

وی گفت: تولیدکنندگان داخلی با چالش های زیادی مواجه هستند که منجر به تعطیلی یا تعطیلی تولید در برخی واحدهای صنعتی شده است. هدف ما این است که با صرف منابع دقیق و کارآمد و با اجرای راهکارهای کارآمد، به حمایت از بخش تولید ادامه دهیم و اجازه ندهیم واحد تولیدی فعال به دلیل مشکلات مالی و محدودیت‌های وارده تعطیل شود.

مدیرعامل این بانک در بازدید از صنعت و معدن، شرکت پارس کیمیا کلر و کاغذ دیبا شوشتر که با سرمایه و امکانات این بانک در حال ساخت، بهره برداری و توسعه است، گفت: تکمیل ظرفیت تولید و همچنین خوزستان. کتاب سبز که توسط یک سندیکا و با مشارکت چند بانک دیگر تامین مالی شده است، مواردی است که ما پیگیری و تایید کرده ایم تا محقق شود. متن رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور.

در سفر مدیرعامل به خوزستان چه گذشت؟

مدیر ارشد بانکی گفت: کارخانه کاغذ پارس که قبلاً وابسته به بانک صنعت و معدن بود به بخش خصوصی واگذار شد اما بانک همچنان از آن حمایت می کند و شرکت کاغذسازی تراژیک به دیبا شوشتر تغییر نام داد. بانک بخش خصوصی.” واگذاری از شرکتهای تولید کاغذ در خوزستان.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن ادامه داد: یکی دیگر از شرکت های کاغذسازی خوزستان، شرکت کاغذ سبز خوزستان است که توسط چندین بانک تامین مالی شده است.

به گزارش بانک صنعت و معدن، شرکت پارس شیمی کلر در زمینه تولید اسید کلریدریک، مایعات کلردار، سود سوزآور، سود سوزآور و سفیدکننده فعال است.

فاز اول شرکت کاغذ دیبا شوشتر پس از 30 سال وقفه با تسهیلات 6000 میلیارد ریالی از سوی بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید. این شرکت انواع کاغذ را از ضایعات نیشکر تولید می کند.

مشارکت و حمایت بانک صنعت و معدن در واگذاری شرکت کربن اهواز

مهری در بازدید از شرکت کربن اهواز در جمع خبرنگاران گفت: شرکت کربن اهواز با جهش محصول جزء ۲۵ شرکت برتر رتبه بندی شرکت های پتروشیمی است و کت و شلوارهای ۳۵ درصدی را تنها به صنعت لاستیک کشور عرضه می کند.

وی با اشاره به مشکلات مختلف اجتماعی ناشی از آلودگی این واحد تولیدی در اهواز، گفت: بانک صنعت و معدن در راستای ایفای رسالت و مسئولیت های اجتماعی خود، دستور بازدید رئیس جمهور از استان خوزستان، این شرکت را به اجرا درآورد. باید از شهر خارج شود.» آمادگی را اعلام کرد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به ارائه تسهیلات 50 درصدی مورد نیاز پروژه جابجایی شرکت کربن اهواز گفت: تولید این واحد و همچنین افزایش صادرات محصولات تولیدی، همزمان با اجرای طرح جابجایی و در قالب طرح توسعه شرکت مورد توجه و توجه جدی قرار گرفته است.

مهری خاطرنشان کرد: بانک صنعت و معدن در مجموع 148 پروژه متوسط ​​و بزرگ در استان خوزستان وام داده است که از این تعداد تاکنون 44 طرح به بهره برداری رسیده است.

در سفر مدیرعامل به خوزستان چه گذشت؟

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به بهره برداری از پروژه پتروشیمی مسجد سلیمان که به تازگی به بهره برداری رسیده است، گفت: موفق شد. این تسهیلات تضمین و ارائه شد و مدیریت این پروژه عظیم تحولات گسترده ای را در منطقه ایجاد کرد.

وی مجموع تعهدات سرمایه گذاری بانک صنعت و معدن در استان خوزستان را یک میلیارد عنوان کرد و افزود: بخش قابل توجهی از تعهدات بانک صنعت و معدن در استان خوزستان اجرا شده و مابقی تعهدات نیز ادامه دارد. بانک صنعت و معدن تا امروز 450 هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب سرمایه در گردش و جراحی در استان خوزستان اعطا کرده است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن از بهره برداری از دو نیروگاه با پشتوانه بانکی در استان خبر داد و گفت: در صنعت نفت و پتروشیمی رویکردهای کارشناسی جامعی تدوین شده است که به زودی خبرهای خوبی برای مردم شریف خواهد داشت. از خوزستان

وی افزود: بانک صنعت و معدن به همه فعالان اقتصادی، معدنکاران، بازرگانان و کارآفرینان استان قول می دهد تا با رعایت تمامی طرح های منطقی و برنامه ریزی منطقه ای استان، از توسعه و رونق پروژه های صنعتی و معدنی خوزستان حمایت کنند. قرار دادن لازم است.

وی اولویت زیرمجموعه بانک صنعت و معدن را پروژه ای صادرات محور و دانش بنیان عنوان کرد و گفت: یکی از دغدغه های جدی وزارت صمت این روزها بحث تامین مالی زنجیره ای است که در این راستا به دلیل عدم تامین منابع مالی و تامین مالی زنجیره ای از سوی بانک صنعت و معدن در نظر گرفته شده است. شفافیت و عدم انحراف منابع و همچنین تنها هدایت به سمت تولید عملیاتی.

حمایت گسترده از صنعت و بخش معدن از طریق روش های جدید وام دهی

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در ادامه برنامه های فشرده خود در سفر به استان خوزستان در جمع کارآفرینان و تولیدکنندگان استان گفت: این منطقه همچنان ظرفیت های زیادی برای صنعتی شدن و توسعه دارد که اگر به آن توجه شود، می توان به آن توجه کرد. یکی برای سرمایه گذاران در بخش تولید باشید.مکانی جذاب و سودآور باشید.

وی خاطرنشان کرد: با حمایت همه جانبه صنعت و معدن استان باید با روش‌های نوین وام‌دهی کار کرد و از همه فرصت‌های موجود بهره برد. جدید، می تواند مدیریت سرمایه در گردش شرکت های تولیدی را بهبود بخشد.

وی ادامه داد: در این سامانه به جای روش سنتی دریافت تسهیلات به صورت مستقیم توسط بنگاه های مالی، فرآیند وام دهی بنگاه ها به صورت مستمر و با زنجیره تامین و بر اساس جریان واقعی کالا و خدمات خواهد بود. در این نوع وام می توان از روش های مختلف رایج و جدید برای افزایش سرمایه در گردش شرکت ها استفاده کرد که نیاز به تسهیلات جدید را کاهش می دهد.

وی اذعان داشت: این نوع وام‌دهی برای شرکت‌های کوچک و متوسطی که به دنبال توسعه و عرضه محصولات خود در بازارهای جهانی هستند بسیار حائز اهمیت است، زیرا این شرکت در شرایط رقابتی با بنگاه‌های کوچک و متوسط ​​با افزایش پیچیدگی و افزایش عدم اطمینان و ریسک‌های مختلف مواجه است. برای حساسیت و حساسیت بیشتر به این امر، نیاز به فرآیندی یکپارچه برای زنجیره وام دهی احساس می شود.

مهری همچنین با اشاره به لزوم اجرای نقشه راه غیرتورمی که یکی از آنها ایجاد رشد و شکوفایی محصول است، تصریح کرد: ارائه راهکارهایی برای حفظ تورم، رفع عدم تعادل بودجه بانکی، وام دهی بهینه برای افزایش بهره وری، تامین مالی پیشرانه. انضباط پروژه ها و تمامی فعالیت ها از مواردی است که در شرایط فعلی باید در اولویت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای تسریع در تولید غیرتورمی، افزایش پیش‌بینی بازار، کاهش جذابیت فعالیت‌های تولیدی رقابتی، کاهش اصطکاک محصولات، تقویت وام‌دهی محصول و زنجیره‌های آن در بازار و بهبود شبکه توزیع ضروری است.

مهری ادامه داد: برای کاهش تعهدات ارزی، جذب منابع جدید و انباشت مطالبات، فروش دارایی های مالکانه برای اجرای سیاست های کلان بانک صنعت و معدن دش به ویژه سیاست های مربوط به شبکه بانکی، برنامه راهبردی و سیاست های وام دهی. و تحقق مازاد، تحول دیجیتال و بانکداری شرکتی، کاهش هزینه های عملیاتی بانک و ایجاد شفافیت کامل در بودجه از اقدامات موثر است.

انتهای پیام/