سلامت و دانش

دستگاه هایفو صورت را از آرنا گستر خرید نمایید !

دستگاه هایفو صورت را از آرنا گستر خرید نمایید !

دستگاه هایفو صورت از شرکت تجهیزات پزشکی آرنا گستر یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب کلینیک های پزشکی در سراسر ایران است که برای جوانسازی و پاکسازی پوست صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث جوانی پوست می‌شود و نتایج بسیار مثبتی در چند سال گذشته از دستگاه هایفو صورت مورد توجه و بررسی عموم پزشکان قرار گرفته است.

دستگاه هایفو (اولتراسوند متمرکز با شدت بالا). دستگاه هایفو صورت آرنا گستر دستگاهی با آخرین تکنولوژی است که وظیفه اصلی آن مقابله پیری پوست است. فناوری متمرکز پرتو اولتراسوند در حال حاضر یکی از مؤثرترین روش‌های غیرتهاجمی برای مبارزه با شلی پوست در صورت و بدن است.

موارد استفاده دستگاه هایفو صورت

اثر لیفتینگ، سفت کردن، ضخیم شدن پوست، کاهش چین و چروک پیشانی، گردن، دور چشم، شکم، ران، بازوها و بالا بردن خط ابرو. در بیشتر موارد یک درمان کافی است و اثر درمانی تا 18 ماه باقی می ماند.

  • ضخیم شدن پوست
  • کانتورینگ صورت
  • کاهش دو برابر چانه
  • سفت کننده پوست
  • اثر لیفتینگ
  • کاهش رسوبات چربی
  • بالا بردن خط ابرو
  • صاف کردن پوست دور چشم

دستگاه هایفو آرنا گستر چگونه کار می کند؟

فن آوری هایفو یک لیفت صورت غیر جراحی و غیر تهاجمی با استفاده از امواج اولتراسونیک است. امواج اولتراسوند با فرکانس بالا متمرکز در اعماق خاص به پوست منتقل می شود و نقاط انعقادی ایجاد می کند که در آن التهاب کنترل شده ایجاد می شود. پیامد این عمل انقباض کلاژن و تشکیل کلاژن جدید توسط فیبروبلاست های تحریک شده است. آنها تا 60-70 درجه سانتیگراد گرم می شوند که منجر به انقباض بافت و بازسازی موثر کلاژن می شود. عمق عملیات می تواند: 1.5 میلی متر، 3 میلی متر، 4.5 میلی متر، 8 میلی متر، 13 میلی متر باشد و بستگی به کارتریج قابل تعویض مورد استفاده دارد.

در طول درمان، لایه های بالایی پوست، مانند اپیدرم، آسیب نمی بینند، اما عمیق ترین لایه ها، یعنی لایه SMAS، لایه میوفاشیال آسیب می بینند. این مهمترین لایه برای پوست است زیرا بر کشش آن تأثیر می گذارد.

درمان نیازی به آمادگی ندارد، تا 60 دقیقه طول می کشد و بلافاصله پس از آن می توانید به فعالیت های روزانه خود بازگردید. پس از عمل نیازی به بهبودی نیست. افزایش بازسازی و بازسازی بافت حدود 90 روز پس از عمل مشاهده می شود  این مدت زمان لازم برای تولید کلاژن جدید است. پس از یک درمان، می توانید به یک اثر دائمی و کامل دست پیدا کنید که از یک سال به بالا ادامه دارد بسته به ویژگی های فردی بدن بیمار و ویژگی های پوست او.

مدیکا هایفو دستگاهی با آخرین تکنولوژی است که با استفاده از امواج اولتراسونیک متراکم کار می کند. تاثیر لیفتینگ، کشش، ضخیم شدن پوست، کاهش چین و چروک پیشانی، گردن، دور چشم، شکم، ران، بازوها و لیفت خط ابرو میشود.

خرید دستگاه هایفو صورت از آرنا گستر

جهت خرید دستگاه هایفو صورت با قیمت مناسب با شماره های 021-44140937 – 09123768396 در تماس باشید با به سایت آرنا گستر به آدرس arenagostar.com مراجعه نمایید و با مشاوران آرنا گستر در تماس باشید. مشاوره رایگان این شرکت از طریق واتساپ نیز امکان پذیر است.