بین المللی

دعوت «السیسی» از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به مصر

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ماه نیوز ، منابع رسمی عبری عصر امروز (چهارشنبه) تأیید کردند که عباس کمال ، رئیس سرویس اطلاعات مصر با نفتالی بنت ، نخست وزیر اسرائیل دیدار کرده است.

رئیس سرویس اطلاعاتی مصر امروز برای اولین بار با نخست وزیر مصر ملاقات کرد و جنبه های سیاسی ، امنیتی و اقتصادی روابط تل آویو و قاهره را مورد بحث قرار داد. » ، در حساب توییتر خود است.

بر اساس این بیانیه ، دو طرف همچنین موضوع مقاومت فلسطین و میانجیگری مصر بین تل آویو را مورد بحث قرار دادند.

در قسمت پایانی بیانیه آمده است که عباس کمال در پیام رئیس جمهور این کشور از نفتالی بنت ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به مصر در هفته های آینده دعوت کرد.

والا نیوز امروز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که عباس کمال قرار است صبح امروز با نفتالی بنت ، نخست وزیر اسرائیل و امشب با بنی گنتز ، وزیر جنگ دیدار کند. با این رژیم آشنا شوید

به گفته منابع عبری زبان ، موضوع دیدار روز گذشته وی با مقامات رژیم صهیونیستی تبادل آتش بین رژیم صهیونیستی و نوار غزه بود ؛ این کار سه ماه پس از پایان 12 روز آخر جنگ انجام شد.

رسانه های عبری زبان روز دوشنبه پس از به پایان رسیدن مهلت رژیم صهیونیستی برای پاسخگویی به خواسته های گروه های مقاومت مستقر در نوار غزه ، از سوی برخی منابع آگاه مبنی بر تشدید تنش ها با تل آویو پس از گزارش برخی منابع آگاه ، زنگ خطر را در این شهر به صدا درآوردند.

بر اساس گزارش ها ، حداقل یک موشک از نوار غزه به سمت سیدروت شلیک شد. با این حال ، تل آویو تا روز بعد ، در ملاقات مشترک با نفتالی بنت ، وزیر جنگ اسرائیل و بنی گنتز ، پاسخی نداد و گفتند: “ما در زمان مناسب ، در محل و موقعیت مناسب پاسخ خواهیم داد.”

انتهای پیام /