استانی

دلیل افزایش شکاف بین نسل ها در کشور عدم آگاهی بخشی است

به گزارش خبرگزاری ماه نیوز، فریدون بندری فرماندار بندرماهشهر گفت: یکی از روزهای تاریخی و یوم الله در تقویم اسلامی نظام اسلامی و کشور عزیزترین مردم ما، روز 23 فروردین ماه سال جاری است. وقایع تاریخی و سرنوشت ساز در آن رخ داد، ما سه چهره شرارت و لذت از استکبار جهانی را مشاهده می کنیم و باید از این فرصت و در یوم الله برای تبیین و تولید محتوا، واقعیت های استکبار جهانی و نظام قدرت استفاده کنیم. و همچنین اهداف انقلاب اسلامی برای نسل جوان امروز.

وی در ادامه تصریح کرد: متأسفانه در سال های گذشته توجه خاصی به این موضوع نشده است و امروز می بینیم که این نسل سؤالاتی دارد و باید بنشیند تا دشمنان نظام اسلامی از این خلأ سوء استفاده نکنند. که بین نسلها بوجود آمده است.

فرماندار شهرستان بندرماهشهر در این زمینه ادامه داد: نسل جوان و جوان امروز پیشگامان موتوری گام دوم انقلاب اسلامی و مدیران دستگاه های مرتبط به جای انجام کمپین های مختلف وارد میدان شدند و تولید کردند. مطالب و عملکرد و دلایل وجود برخی مشکلات را توضیح داد، این شکاف موجود را کاهش داد.

عالی ترین مقام دولت در شهرستان بندرماهشهر در پایان گفت: از تمامی دستگاه های اجرایی، سازمان ها و صنایع شهرستان و سازمان های مردم نهاد با تمام قوا تقاضا دارم به منظور برگزاری همایش به اداره آموزش و پرورش بپیوندند. یوم الله 13 آبان، روز دانش هر چه باشکوه است. توسط شورای تبلیغات اسلامی به اطلاع عموم مردم شریف شهرستان بندرماهشهر خواهد رسید.

46