نماد سایت ماه نیوز

دوره های آموزشی بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران

[vc_row][vc_column][vc_column_text]در ابتدا باید آموزش مقدماتی را یاد بگیرید و سپس در صورت تمایل، آموزش‌های پیشرفته را فرا بگیرید. به همین دلیل ما در کل دو نوع آموزش آرایشگری زنانه داریم:

آموزش آرایشگری مقدماتی (پیشنیاز)

آموزش آرایشگری در دوره مقدماتی و ابتدایی، اولین دوره‌ای است که تمامی هنرجویان علاقه‌مند به آرایشگری باید آنرا بگذرانند. یک مدرس آرایشگری، باید توانایی این را داشته باشد که هنرجو را با مبانی آرایش و گریم، گریم و مسائلی مانند آشنایی با مواد و ابزار، یادگیری رعایت بهداشت ابزار و مواد مورد نیاز، آماده سازی پوست و همچنین رفع نواقص صورت آشنا نماید.

آموزش آرایشگری به صورت پیشرفته

این یادگیری دارای چند بخش است.

یادگیری آموزش از طریق دیداری
یادگیری آموزش آرایشگری به صورت شنیداری
یادگیری از طریق لمس
نکاتی که تا اینجا ذکر شد، در واقع جزء مهمی از توضیحاتی بودند که باید آنها را می‌دانستید. اما برای اینکه به یک آموزشگاه آرایشگری خوب مراجعه کنید، در ابتدا باید با مفهوم آرایش آشنایی داشته باشید. آرایش، به معنای اضافه کردن و زیبندگی است و پیرایش نیز به معنای کم کردن است. به همین دلیل در سالن‌های زنانه از اصطلاح آرایشگاه استفاده می‌شود. در سالن زیبایی لی لی (به مدیریت فاطمه حبشی) می‌توانید از آموزش‌های اصولی بهره‌مند شوید که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.

یادگیری حرفه آرایشگری، قوانین و اصولی دارد که باید آشنایی ابتدایی از آنها داشته باشید.

آشنایی با ابزار مخصوص آرایشگری
آشنایی با قوانین و اصول گریم و میکاپ
یادگیری پی در پی و مستمر

اگر قصد دارید با تمامی این موارد آشنا شوید لازم است به بخش آموزش آرایشگری در سایت آموزشگاه آرایشگری زنانه فاطمه حبشی به آدرس https://fatemehhabashi.com/professional-beauty-training-in-tehran مراجعه نمائید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

خروج از نسخه موبایل