اقتصادی

دولت نگاه ویژه‌ای به خوزستان داشته باشد

ماه نیوز/ خوزستان مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: ما می خواهیم از همه ظرفیت های استان استفاده کنیم و از دولت انقلاب می خواهیم نگاه ویژه ای به خوزستان داشته باشد زیرا حیات کشور و اقتصاد کشور در گرو خوزستان است. ”

عباس صدریان فردار عین معرفت خود که شامگاه 12 اسفندماه در سالن های سازمان بین المللی آب و برق خوزستان در اهواز برگزار شد، با اشاره به اینکه ایزدجو (مدیرعامل سابق) در دوران سخت مدیریتی از سوی این سازمان منصوب شد. سازمان: من در این سمت نبودم، اما قرار بود این مسئولیت را انجام دهم.

وی افزود: خدمت را به افرادی که در خدمت نظام هستند می سپارم. من فرزند این ولایت هستم و نسبت به آن تعصب دارم. برای تحقق اهداف سازمان باید از همه ظرفیت ها اعم از دانشگاه ها، سازمان های محیط زیست، جهاد کشاورزی و سایر نهادها کمک گرفت.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: ما می خواهیم از همه ظرفیت های استان استفاده کنیم و از دولت انقلاب می خواهیم نگاه ویژه ای به خوزستان داشته باشد زیرا حیات کشور و اقتصاد کشور در گرو خوزستان است. “

رئیس جمهور گفت: باید به خوزستان توجه ویژه داشته باشیم. در مقایسه با اهواز و شش کلانشهر باید به ساختاری که بعد از جنگ نباید در شهرهای خوزستان توافق می شد و همچنان بوی فاضلاب در شهر می دهد.

وی افزود: هنوز در چند کیلومتری شهر روستاهایی وجود دارد که ذخایر نفتی در این مناطق با تانکر آبیاری می شود.

در این مراسم فرهاد ایزدجو مدیرعامل سابق سازمان برق آبی خوزستان به تشریح جزئیات عملکرد سه سال اخیر سازمان برق آبی خوزستان پرداخت.

به گزارش ماه نیوز، عباس صدریان پیش از این نیز در طراحی و توسعه سد و نیروگاه، مدیریت مدیرعامل میدانی، مدیریت پروژه های سازمان آب و برق خوزستان در خوزستان و همچنین حمایت مالی از شرکت آب منطقه البرز همکاری داشته است.

پیش از این فرهاد ایزدجو به عنوان مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان منصوب شد.

انتهای پیام