بین المللی

دیدار رئیس رژیم صهیونیستی با «بن زاید» در ابوظبی+عکس

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ماه نیوز، اسحاق هرتزوگ رئیس جمهور رژیم صهیونیستی در سفر به امارات با محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی دیدار کرد.

در ادامه حرکت و سفر مقامات رژیم صهیونیستی و امارات پس از توافق عادی سازی، رئیس رژیم صهیونیستی روز یکشنبه (امروز) به ابوظبی رفت و با مقامات اماراتی دیدار کرد.

به گزارش رسانه ها و منابع خبری اسرائیل، اسحاق هرتزوگ، رئیس جمهور اسرائیل که ساعاتی پیش در فرودگاه ابوظبی مورد استقبال وزیر امور خارجه امارات قرار گرفت، با محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی نیز دیداری دوجانبه داشته است.

هرتزوگ پیش از ترک تل‌آویو به مقصد امارات در توئیتی نوشت که سفرش به این کشور عربی خلیج فارس «تاریخی» است و از محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی به خاطر دعوت از وی برای دیدار تشکر کرد.

سفر مقام ارشد اراضی اشغالی فلسطین به امارات متحده عربی و مقامات این کشور از جمله محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی در شرایطی مورد استقبال قرار گرفت که دو طرف در 25 سپتامبر با یکدیگر دیدار کردند. در آن زمان، در سال 2016، ایالات متحده توافق نامه ای را برای عادی سازی روابط امضا کرد.

کمیته مقاومت فلسطین امروز سفر اسحاق هرتزوگ رئیس جمهور اسرائیل به امارات را “خنجری برای مردم فلسطین” توصیف کرد.

تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه ای این سفر و همچنین خنجر زدن به تاریخ امت اسلامی را اشتباه بزرگی دانست که رژیم صهیونیستی را به ارتکاب جنایات بیشتر علیه مردم فلسطین مشروع و تشویق کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است که رژیم صهیونیستی از این تورها با هدف عادی سازی برای مشروعیت بخشیدن به اشغال ظالمانه سرزمین فلسطین استفاده می کند… ملت های عربی و اسلامی باید صدای خود را علیه عادی سازی بلند کنند. عمومی سازی که خیانت به مسئله فلسطین و بیت المقدس و مسجد الاقصی است.

انتهای پیام/



این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید