نماد سایت ماه نیوز

دیلیت اکانت روبیکا چطور می‌توان اکانت روبیکا را حذف کرد؟

دیلیت اکانت روبیکا : اپلیکیشن روبیکا با شعار توسعه کسب و کار هوشمند، یکی از معروف ترین برنامه های ایرانی می باشد که با توجه به این که اطلاع رسانی ها و سایر فعالیت های تلویزیونی در این اپ قابل نمایش می باشد در مدت زمان کوتاهی توانسته کاربران زیادی را جذب کند. می توان با دانلود روبیکا از مزایای آن استفاد ه کرد

در روبیکا برای جذب و حمایت کاربران علاوه بر ارائه اینترنت رایگان برای اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، محتوا و خدمات متنوعی مانند خرید بلیط هواپیما، خدمات بیمه و … در اختیار شما قرار می گیرد.

به طور کلی می شود گفت روبیکا برنامه بسیار کامل و جامعی می باشد اما اگر به هر دلیلی قصد حذف اکانت روبیکا خود را دارید، در ادامه با بخش همراه باشید.

نحوه دیلیت اکانت روبیکا و حذف دائمی پروفایل

در گذشته در اپلیکیشن روبیکا امکان حذف کامل حساب کاربری وجود نداشت و مخاطبین شما با مشاهده آخرین زمان آنلاین بودنتان متوجه می شدند که شما دیگر از این برنامه استفاده نمی کنید. اما در بروزرسانی جدید این برنامه امکان حذف حساب کاربری روبیکا فراهم شده است.

برای پاک حساب کاربری روبیکا ابتدا آخرین نسخه آن را نصب کنید و سپس مراحل زیر را انجام دهید.

قدم اول: از بخش تنظیمات روی گزینه «حریم خصوصی و امنیت» کلیک کنید.

قدم دوم: کمی صفحه را به سمت پایین بکشید سپس روی گزینه «حذف حساب کاربری» کلیک کنید. در نسخه های قدیمی برنامه روبیکا این گزینه وجود ندارد.

قدم سوم: پس از خواندن پیام «مطمئنی می خوای اکانتت رو حذف کنی؟» روی دکمه «باشه» کلیک کنید.

قدم چهارم: اگر مراحل فوق را درست انجام داده باشید ظرف مدت ۵ دقیقه یک لینک برای شما پیامک می شود، روی این لینک کلیک کنید تا در مرورگر موبایلتان باز شود.

قدم پنجم: در صفحه جدید باز شده روی دکمه «درخواست رمز» کلیک کنید. سپس رمز پیامک شده را در کادر مربوطه وارد کنید و روی دکمه «مرحله بعد» کلیک کنید.

قدم هفتم: در نهایت در کادر مربوطه دلیل حذف اکانت خود را بنویسید و روی دکمه «حذف حساب کاربری» کلیک کنید.

تمام! بعد از انجام مراحل بالا حساب کاربری شما حذف شده و از روی گوشی و برنامه روبیکا پاک خواهد شد.

چگونه روبیکا را از گوشی حذف کنیم؟

بسیاری از کاربران تصور می کنند که با انجام مراحل بالا و خروج از حساب روبیکا دیگر برای همیشه و دائمی اکانت روبیکا خود را حذف کرده اند ولی این تصور اشتباه می باشد شما قبل از انجام این کار حتما باید اول حساب کاربری تان را حذف کنید.

با ورود مجدد شما به حساب کاربری تان تمام اطلاعاتی که در گذشته داشتید نیز باز می گردند. البته اگر به مدت زیادی آنلاین نشوید دوستانتان با تاریخ آخرین بازدید شما متوجه نبودن‌تان می شوند.

چرا نمی توانم اکانت روبیکا را حذف کنم؟

برای حذف حساب کاربری تان باید حداقل ۷ روز از زمان ورودتان از برنامه گذشته باشد.

آیا روبیکا دیلیت اکانت می شود؟

در گذشته امکان حذف حساب کاربری روبیکا برای همیشه وجود نداشت اما در بروزرسانی های جدید برنامه شما می توانید اکانت خود را به صورت دائمی حذف نمایید.

دیلیت اکانت روبیکا با شماره چگونه است؟

وارد بخش حریم خصوصی و امنیت شوید و سپس روی دکمه حذف حساب کاربری کلیک نمایید.

در این مقاله با نحوه حذف حساب کاربری روبیکا آشنا شدید، اگر سوال یا مشکلی در این زمینه داشتید حتما آن را از بخش نظرات بپرسید تا کارشناسان ما پاسخگوی روبیکا، اپلیکیشن پر سروصدایی که این روزها مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است. این اپلیکیشن با داشتن خدمات و قابلیت‌های چند منظوره توانسته است به نیازهای متنوع مخاطب پاسخ بدهد. از طرفی گرافیک و رابط کاربری آشنای باعث شده است تا مخاطب موقع کارکردن با این برنامه احساس غریبی نکند و خیلی زود چم‍‌وخم کار را یاد بگیرد.

با این وجود اگر شما به هر دلیلی می‌خواهید برای دیلیت اکانت روبیکا اقدام کنید، ما این‌جا هستیم تا در این مسیر راهنمایی‌تان کنیم. با ما همراه باشید. و حتی با دانلود برنامه اندروید جدید شما را یاری می رسانیم.

آموزش حذف حساب روبیکا

بیایید تا از همین اول رک‌وراست به این سوال جواب بدهیم؛ آیا امکان حذف دائمی اکانت روبیکا وجود دارد؟ احتمالا از این طرف و آن طرف شنیده‌اید که راهی برای آن وجود ندارد؛ اما ما این جمله را نقض می‌کنیم و راه آن را به شما نشان می‌دهیم.

با توجه به آخرین نسخه این اپلیکیشن تنها راه حذف حساب روبیکا به صورت زیر است:

تنظیمات > حریم خصوصی و امنیت > اگر برای این مدت نبودید > انتخاب کوتاه‌ترین زمان (سه ماه)

حذف حساب روبیکا

به این ترتیب اگر تا این زمان مشخص‌شده سری به برنامه نزنید، به‌صورت خودکار حساب کاربری‌تان از روبیکا حذف می‌شود.

خروج از برنامه روبیکا

بعداز انجام مراحل حذف اکانت روبیکا می‌توانید از اپلیکیشن خارج شوید. برای این کار به ترتیب با مراحل زیر پیش بروید:

تنظیمات > سه نقطه‌ی بالای صفحه > خروج > “آیا می‌خواهید از برنامه خارج شوید؟” >  بله

خروج از اکانت روبیکا

در مجله بازار بخوانید:

قطع دسترسی روبیکا

در ادامه اگر می‌خواهید می‌توانید از طریق تنظیمات گوشی دسترسی‌های روبیکا را هم قطع کنید. برای این کار ابتدا منوی تنظیمات (Setting) را باز کنید:

در این قسمت روی هر کدام از قابلیت‌هایی که قبلا مجوز استفاده به آن‌ها داده شده است، کلیک کنید. در قدم بعد گزینه‌ی «اجازه‌ندادن» را انتخاب کنید.

دسترسی برنامه قطع دسترسی برنامه

تصمیم به حذف اکانت روبیکا دارید؟

در این مقاله سعی کردیم تا به‌صورت مختصر و مفید تنها راه دیلیت اکانت روبیکا را به شما آموزش دهیم. حالا اگر روزی دوباره قصد سرزدن به این برنامه را داشتید، در بازار همیشه به روی شما باز است. از این طریق می‌توانید این اپلیکیشن را به‌صورت نیم‌بها و در یک فضای امن دانلود کنید.

با سافت98 مجموعه ایی از برنامه ها برای دانلود در اختیار شما قرار می گیرد.

خروج از نسخه موبایل