استانی

ذوب‌آهن رکورد درآمدزایی نیمه دوم سال را زد

به گزارش ماه نیوز از اصفهان، ذوب آهن اصفهان در هفته اول اسفندماه امسال می تواند نیمه دوم سال خود را به ثبت برساند..

این شرکت در هفته جاری توانسته با رشد 3 درصدی نسبت به هفته گذشته، درآمد خود را با افزایش یک میلیارد تومانی و بیش از یک میلیون کالا در بازار نقره افزایش دهد..

ذوب آهن قادر به تامین انواع نوک پیکان در مقطع با حجم 7000 و 7 تن خواهد بود و 1 میلیارد و 1 میلیون تومان درآمد خواهد داشت..

ارزش خالص این بحران ۱ میلیارد تومان بود
بر اساس این گزارش، «سبد ترکیبی پیکان» در هفته جاری و بیش از 2000 عرضه کننده ذوب شد و مشتریانی که همه لوازم را خریداری کردند بین یک میلیارد تا یک میلیون تومان ارزش داشتند..

علاوه بر این، گزارش باید حاکی از آن باشد که ذوب «سبدهای مختلط» نیز در دستور کار بوده و عرضه یک هزار و 1 نفر را به بازار آورده و مشتریان بیش از 3 هزار تن ثبت نام تا سقف یک میلیارد و 1 میلیون تومان ارزش این محصول باید باشد.

علاوه بر سایر محصولات این محصول، اشاره شد که 2 نوع صخره آسیاب شده در رینگ با دو عرضه هزار تنی معامله شد و با فروش تمامی لوازم، یک میلیارد و یک میلیون تومان وارد شد..

ذوب آهن اصفهان در ادامه خود این نوع بورسیه را در مسیر بورس کالا انجام داده و تمامی 5 هزار کالای مذکور را به مبلغ یک میلیارد و یک میلیون تومان فروخته است..

از طرفی توانست به «بنزان» رجوع کند و عرضه «تونی» خود به خود به دست بورژوازی کشیده شد و همه این عرضه کنندگان فروخته و فروخته شد. میلیاردها تومان به حساب این شرکت اضافه می شود.

48