نماد سایت ماه نیوز

راهنمای خرید بوفه و ویترین چوبی کوتاه

راهنمای خرید بوفه و ویترین چوبی کوتاه تانیل چوب

مهم ترین وسایل دکوری و نمایشگاه ها در اکثر خانه ها که مبلمان و وسایل دکوری گران قیمت در آن قرار می گیرد و فاکتورهای مهمی که در هنگام خرید این وسایل باید در نظر گرفت. تانیل چوب یکی از بهترین فروشگاه های بوفه و ویترین در ایران است. همچنین در سایت shophampton میتوانید محصولات چوبی بیشتری را ببینید.

تفاوت بین بوفه و ویترین

تفاوت این دو محصول را باید در نمونه های فروش و ارائه فروش ذکر کرد. ویترین محصولی چند طبقه با درب شیشه ای است و جز فریم و کف چوبی هیچ قسمت دیگری ندارد اما داخل تخته کابینت یا کشو نیز دارد. در واقع بسیاری از افراد از بهترین نمایشگر استفاده می کنند و جای آن در مهمانخانه است و تزئینات زیبایی را در آن قرار می دهند. به دلیل وجود کابینت و کشو، غذا در اتاق نشیمن نزدیک آشپزخانه قرار می گیرد تا بتوان بسیاری از وسایل را در آنجا قرار داد و برای خانه های کوچک بسیار مفید است.

انواع بوفه و نمایشگاه

در راهنمای خرید بوفه و ویترین به دنبال انواع بوفه و ویترین متناسب با دکوراسیون منزل خود باشید. صندوقچه ها و ویترین ها از چوب یا تخته سه لا ساخته می شوند و استحکام و دوام بالایی دارند اما صندوق ها ارتفاع کمی دارند و می توان اشیای تزئینی را روی سطح آن ها قرار داد. ویترین ها به مدل های اکلیلی، ساده، مدرن، سلطنتی، خاتم کاری تقسیم می شوند که با توجه به سبک و طراحی به ویترین کلاسیک، ویترین شاه نشین و ویترین مدرن تقسیم می شوند.

گذشته را نشان می دهد

ویترین یا بوفه کلاسیک با خاتم، پایه باریک و تاج، ظاهری بسیار شیک، کلاسیک و فوق العاده زیبا دارد.

مهندسی مدرن نمایش

این نوع ویترین بسیار ساده و شیک بوده و بیشتر برای نمایش ظروف و وسایل تزیینی تولید می شود و بسیار ساده و بدون نقش و نگار می باشد. در ویترین های مدرن از در و شیشه خبری نیست و بیشتر از رنگ های خنثی و روشن در آنها استفاده می شود. امروزه از این ویترین در آپارتمان هایی با دکوراسیون مدرن استفاده می شود.

ویترین سلطنتی

این نمایشگرها دارای منبت کاری ظریف و بسیار مجلل و زیبا هستند و برای مکان های باشکوه و سلطنتی استفاده می شوند و بسیار گران هستند.

نکات مهم در انتخاب ویترین و بوفه

مهم ترین فاکتور در راهنمای خرید بوفه و صفحه نمایش، اندازه و فضای مناسب است. اندازه نمایشگرهای معمولی کوچک و مناسب فضاهای کوچک است و گلدان های گران قیمت و کریستالی و تابلوهای گرانبها در آنها قرار داده شده است. از نمایشگرهای بزرگتر برای مساحت های بزرگتر استفاده می شود و قبل از خرید باید به اندازه و ابعاد ظروف قرار داده شده توجه کرد.

نکته دیگر رنگ ویترین است که باید با چیدمان منزل و دکور و مبلمان راحتی شما همخوانی داشته باشد.

نکته مهم دیگر در راهنمای خرید بوفه و ویترین این است که اگر فضای کافی برای استفاده از ویترین ندارید می توانید از پایه یا کابینت استفاده کنید تا بتوانید وسایل بیشتری را داخل آن قرار دهید. استفاده از ویترین ها که بیشتر از قاب و قاب های چوبی است برای دکوراسیونی شیک و مجلل استفاده می شود.

برای اینکه در هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید به استحکام و متریال به کار رفته در مبل و بوفه دقت کنید، برای این منظور به سایت پالمکس سر بزنید و نحوه خرید سرویس غذاخوری را مشاهده کنید.

سخن پایانی

در راهنمای خرید بوفه و ویترین باید محل استفاده و ابعاد مورد نظر را در نظر بگیرید تا بتوانید مناسب ترین نوع ویترین یا بوفه را برای پذیرایی خود انتخاب کنید و با خرید این موارد منزل خود را زیباتر و راحت تر کنید.

خروج از نسخه موبایل