استانی

راه‌اندازی طرح مشاور فرهنگی تربیتی استادان دانشگاه

اطلاعیه ریاست فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی؛

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهواز ، فرزاد جهانبین در سفر به خوزستان و در جمع اساتید گروه معارف در وصیت نامه و اندیشه امام خمینی (ره) و در دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: .

وی افزود: استاد دانشگاه که در آن نقش اساسی دارد فرهنگ و نمونه های آموزشی را به دانشجویان ارائه دهید. بنابراین ، سرمایه گذاری و توجه ویژه به معلم در زمینه فرهنگ می تواند تحول فرهنگی ایجاد کند.

رئیس فرهنگ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی این استاد را منبع نشاط ، امید و اطمینان به دانشگاه عنوان کرد و گفت: استاد حتی اگر فقط فعالیت های دانشگاهی داشته باشد از نفوذ فرهنگی برخوردار است و می توان از این توانایی برای گسترش فضای انقلابی استفاده کرد. .

تغییراتی در نحوه اخذ و تمدید مجوز تحصیل

جهانبی نظرات خود را در مورد آرمان ها و اندیشه های امام خمینی (ره) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی ابراز داشت و ابراز تمایل کرد که در نحوه مجوز و تجدید دوره و انجام دوره های آموزشی مستمر تغییر کند.

وی با تاکید بر اهمیت گروه معارف اسلامی در دانشگاه ، این گروه را فرصتی بی نظیر برای تحول در تربیت اسلامی توصیف کرد و گفت: و پس از تصویب در شورای فرهنگی.

به گزارش آنا ، پیش از این نشست ، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به همراه معاونان فرهنگی ، مسئولان استانی و اساتید این دانشگاه به مقبره دو شهید گمنام در واحد اهواز پیوستند تا یاد و خاطره این شهدا را گرامی بدارند.

بازدید از مراکز دانشجویی ، هیئت های مذهبی و فرهنگی ، جلسات با خانواده شهید مدافع معبد ، دیدار با دانشجویان و اساتید بسیجی و تشکل های اسلامی و سیاسی و شرکت در همایش های فرهنگی و قهرمانان فرهنگی و دانشجویی از جمله برنامه های سفر فرز جهابین. استان خوزستان اسلامی است.

انتهای پیام / 4121 /