عمومیمعرفی کسب و کار

رستوران معلق دبی

یکی از رستوران های متفاوت و در عین حال هیجان انگیز دبی، رستوران دینر این د اسکای می باشد. همانطور که از اسم این رستوران نمایان است، در واقع میزی معلق در آسمان است. یکی از بهترین و مهمترین بخش های سفر به شهر توریستی دبی، رفتن به رستوران ها و غذاهای سنتی و بین المللی است. در دبی رستوران های زنجیزه ای بسیار مشهوری همچون برگر کینگ، کی اف سی، مک دونالد حضور دارند اما هیچ کدام هیجان صرف غذا در ارتفاع و با نمایی فوق العاده را ندارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این رستوران و آشنایی با منوی غذایی آن، در ادامه با ما باشید.  سایت ایرانی و معتبر، آماده ارائه خدمات ویزا، اخذ اقامت و فروش انواع  و همچنین واچرهای دبی می باشد. موضوعاتی که در ادامه این مطلب خواهید خواند، عبارتند از:

رستوران Dinner in the sky دبی جایی است که در آن تجربه ای منحصر به فرد و خاطر انگیز برای صرف ناهار و یا شام را خواهید داشت. این رستوران که در منطقه بسیار زیبای دبی مارینا قرار گرفته است به شما این امکان را می دهد که انواع مراسم ها از جمله تولد، سالگرد ازدواج، پیشنهاد ازدواج و … را جشن بگیرید. با صرف ناهار و یا شام در رستوران لاکچری دینر این د اسکای دبی در حالی که در ارتفاع ۵۰ متری به افق شهر دبی خیره شده اید، روز خود را به یک تجربه فراموش نشدنی تبدیل نمایید.

این برنامه در طول روز در ۶ زمان مختلف انجام می گیرد که شامل ۳ زمان برای صرف ناهار و ۳ زمان برای صرف شام می باشد. میز این رستوران ظرفیت پذیرش ۲۲ نفر را دارد و توسط یک جرثقیل از زمین بلند می شود.

  • هیجان صرف ناهار یا شام در ارتفاع ۴۵ تا ۵۰ متری از سطح زمین
  • تماشا و عکاسی با نمای بسیار زیبا از منطقه مارینا و نخل جمیرا
  • ایمنی بسیار بالای رستوران
  • جزو ۱۰ رستوران غیر معمول جهان دارد

استارتر

گوجه فرنگی، بوراتای تازه، برگ ریحان، خاویار بالزامیک، روغن زیتون

حمص، چغندر قابل تغییر، مرغ، سمبوسه پنیر، گوشت بره با نان عربی

غذای اصلی

در یک بشقاب با مجموعه ای از مخلفات و سس سرو مخصوص می شود

این ماهی بسیار خوشمزه به همراه سس زعفران و سیب زمینی و دورچین سرو می شود

سینه مرغ طعم دار شده، ترافل خامه ای و سیب زمینی شیرین

تورتلینی پر شده با کدو حلوایی با سس پنیر و نخود برفی ترد

دسر

کیک شکلاتی به همراه قطعات توت فرنگی و بلوبری و بستنی

سالاد میوه به همراه خامه

این رستوران بر اساس محاسبات، نقشه ها و شبیه سازی های دقیق شکل گرفته و موفق به کسب گواهینامه های ایمنی معتبر نیز شده است.

جرثقیل، کمربند ایمنی و تمامی موارد به صورت دوره ای مورد بازرسی قرار می گیرند و شما می توانید با خیالی آسوده در آسمان غذای خود را میل کنید. پیش از حرکت نیز توسط پرسنل به تمامی مهمانان مقررات ایمنی آموزش داده می شود.

  • زنان باردار مجاز به تجربه رستوران معلق دبی نیستند.
  • برگزارکننده ممکن است به دلیل آب و هوای نامناسب، موقعیت‌های خطرناک یا هر دلیل دیگری که خارج از کنترل باشد، برنامه را به تاخیر بیاندازد و یا لغو کند.
  • میهمانان برای شرکت در مراسم شام در آسمان باید حداقل قد ۱۱۰ سانتی متر را داشته باشند.
  • اگر میهمانان زیر ۱۴ سال سن دارند، باید با یک بزرگسال باشند. (بزرگسال باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد).
  • توصیه می شود حداقل ۲۰ دقیقه قبل از زمان تعیین شده، در محل حاضر شوید. اگر در ورود شما تاخیری وجود داشته باشد و سکو بلند شده باشد، برگزارکننده سکو را برای شما پایین نمی آورد و صندلی شما به طور خودکار (بدون بازپرداخت وجه) لغو می شود.
  • به شما توصیه می شود متناسب با آب و هوا لباس بپوشید. لطفاً توجه داشته باشید که در ارتفاع ۵۰ متری باد می تواند شدیدتر باشد و دما می تواند کمتر از حد معمول باشد.
  • اگر آلرژی غذایی دارید، لطفاً از قبل اعلام کنید.

رستوران Dinner in the sky دبی توسط مجله آمریکایی فوربز در لیست ۱۰ رستوران غیر معمول جهان قرار گرفته است. شما با صرف ناهار و یا شام در این رستوران می توانید یک تجربه به یاد ماندنی را داشته باشید. بلیط این رستوران را با بهترین قیمت می توانید از سایت  تهیه نمایید.  سایت ایرانی و معتبر، آماده ارائه خدمات ویزا، اخذ اقامت و فروش انواع  و همچنین واچرهای دبی می باشد. شما می توانید بلیط، واچر تفریحات و رستوران ها را با بهترین قیمت تهیه نمایید. هدف ما ارائه خدماتی ارزنده و با کیفیت است تا شما سفری خاطر انگیز را تجربه نمایید.

سوالات پر تکرار درباره رستوران دینر این د اسکای دبی

  • آیا امکان استفاده برای افراد ویلچری نیز وجود دارد؟

بله اما حتما در زمان خرید این موضوع را اطلاع رسانی کنید

  • هر میز ظرفیت میزبانی از چند نفر دارد؟

در هر برنامه و هر میز ظرفیت ۲۲ نفر وجود دارد، برخی مواقع در هر برنامه ۲ میز تدارک دیده می شود.

  • هر تجریه صرف غذا چقدر زمان می برد؟

هر برنامه حدود ۹۰ دقیقه زمان می برد. ۱۵ دقیقه ابتدایی برای بستن کمربند ها، ۶۰ دقیقه برای اوج گرفتن و صرف غذا و ۱۵ دقیقه پایانی برای باز کردن کمربندها

  • اگر پیش از شروع برنامه بارندگی رخ دهد چه اتفاقی خواهد افتاد؟

اگر باران تا ۹۰ دقیقه متوقف نشود برنامه لغو خواهد شد و نسبت به برنامه ریزی مجدد و یا بازپرداخت هزینه تصمیم گیری خواهد شد.

  • اگر در حین صرف غذا نیاز به استفاده از سرویس بهداشتی داشته باشیم چه کاری باید انجام دهیم؟

توصیه می شود پیش از شروع برنامه از سرویس بهداشتی استفاده کنید. با این حال در صورت ضرورت میز به پایین آمده و می توانید به سرویس بهداشتی مراجعه کرده اما امکان ادامه برنامه را نخواهید داشت.

  • آیا این رستوران امنیت دارد؟

بله این رستوران مطابق با استاندارد ها و مجوزهای مورد نیاز می باشد و جالب است بدانید امروز در بیش از ۵۰ کشور آن نمونه آن وجود دارد.

  • این میز تا چه ارتفاعی بالا می رود؟

این میز تا ارتفاع ۴۵ تا ۵۰ متری ارتفاع می گیرد اما با این حال این ارتفاع بستگی به وضعیت آب و هوایی دارد.

  • آیا امکان کنسلی و بازپرداخت وجه وجود دارد؟

در صورت رزرو به هیچ عنوان امکان کنسلی وجود ندارد مگر اینکه بنا به دلایلی برنامه از سمت خود برگزار کننده لغو گردد.

  • آیا امکان انتقال بلیط خریداری شده به شخص دیگری می باشد؟

خیر امکان انتقال بلیط به شخص دیگر وجود ندارد

  • اگر برنامه کنسل شود چه اتفاقی رخ می دهد؟

برنامه تنها در صورت حوادث فورس ماژور لغو می شود. با این حال در این صورت کل مبلغ بازپرداخت خواهد شد.

  • چرا باید ۱۵ دقیقه قبل از شروع برنامه در محل حضور داشت؟

باید ۱۵ دقیقه قبل از شروع برنامه در سالن حضور داشته باشید که با یک نوشیدنی از شما پذیرایی خواهد شد. سپس یک فرم تعهدنامه را باید تکمیل و امضا کنید و یک جلسه توجیهی نیز برای شما انجام می شود.

  • امکان ورود کودکان نیز وجود دارد؟

کودکان در صورتی که حداقل ۱۱۰ سانتی متر قد داشته باشند می توانند به همراه افراد بزرگسال (بالای ۱۸ سال) وارد شوند. رعایت سر و صدا در طول برنامه نیز ضروری می باشد.

  • امکان سیگار کشیدن وجود دارد؟

خیر امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

  • آیا در زمان اجرای برنامه باید لباس خاصی بپوشیم؟

این رستوران در ارتفاع قرار گرفته و امکان وزش باد و دمای پایین تری نسبت به سطح زمین وجود دارد پس بهتر است لباس مناسب داشته باشید و از پوشیدن دامن، کفش باز و … خودداری کنید.

  • آیا امکان تغییر منوی غذایی وجود دارد؟

در حالت عادی خیر اما در صورتی که برای گروه های بزرگ (حداقل ۲۲ مهدبی شهر آسمان خراش ها و معماری اولترا مدرن است، شهری که جاذبه های آن برای بسیاری از مردم دنیا شناخته شده است و گردشگرانی با سلیقه های مختلف را به سمت خود جذب می کند. از آن جا که این شهر مدرن و خیره کننده هر روز جاذبه ی جدیدی را به لیست خود می افزاید، هنوز هم تازگی و جذابیت خود را در میان گردشگران از دست نداده و نام خود را همچنان در فهرست بهترین مقاصد گردشگری حفظ کرده است.

در میان این دیدنی های بی نظیر و جاذبه ها ی رنگارنگ رستوران ها از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، مخصوصا وقتی مانند دینر این د اسکای امکانات اعجاب انگیزی داشته و گردشگران را با آن ها غافگیر کنند. اگر نام دینر این د اسکای را شنیده باشید، حتما می دانید که این رستوران جالب توجه یکی از رستوران های خارق العاده جهان از دیدگاه مجله فوربز می باشد. از این رو شیفتگان سفر و هیجان، از رفتن به این رستوران لذت وافری خواهند برد. شما هم اگر در جستجوی چیزهای تازه و هیجان انگیز هستید با ما همراه شوید تا با رستوران دینر این د اسکای آشنا شویم. ایران هتل آنلاین با و مشهد همراه شماست. ایران هتل همواره می کوشد تا با رزرو و ارائه بهترین خدمات سفری بی دغدغه و دلپذیر را تجربه کنید.

دینر این د اسکای به معنای خوردن شام در آسمان است. این رستوران که در محله مارینا قرار دارد، تجربه ای جدید و کاملا متفاوتی را در اختیار شما می گذارد و به شما این امکان می دهد که در حالی که بین زمین و آسمان هستید به صرف ناهار یا شام بپردازید. این رستوران که تنها ظرفیت پذیرایی از 22 نفر را دارد و در واقع شعبه ای از نوعی رستوران بلژیکی است که در بیش از 40 کشور دنیا شعبه دارد. بیشتر این شعب در مناطق لوکس و شناخته شده دنیا قرار دارند و از بین آن ها می توان به ساحل کوپاکابانا در شهر ریودوژانیرو و برج معروف کوالالامپور اشاره کرد. این ایده نو و متفاوت که توسط مجموعه رستوران های دینر این د اسکای مطرح شده است، سرآشپز و آشپز مخصوص ندارد، اما برای تهیه غذا از بهترین رستوران ها و سرآشپزهای دبی استفاده کرده و علاوه بر طرح و فضایی نو، بهترین غذاها را برای مشتریان ماجراجوی خود فراهم می کند.

میزان امنیت رستوران دینر این د اسکای

شاید برای برخی از شما این سوال مطرح شود که رستورانی با این شرایط و معلق در فضا امنیت کافی دارد یا نه؟ در پاسخ به این سوال باید به این موضوع اشاره کنیم که طراحی و ساخت بسیاری از بخش های این رستوران منطبق با استانداردهای روز بوده و پس از آن که تحت نظر یک شرکت بلژیکی ساخته شده اند به وسیله شرکت معروف توو راینلند نیز مورد تایید قرار گرفته اند.

برای ورود به این رستوران هیچ پله یا دری مشاهده نخواهید کرد، زیرا این رستوران سازه یا برج نیست، بلکه یک صفحه مجهز و بزرگ است که میزی با صندلی های چرمی در آن چیده شده اند. پس از ورود شما باید روی صندلی خود نشسته و کمربند خود را ببندید، چند لحظه بعد یک جرثقیل برجی شما را از روی زمین بلند کرده و تا ارتفاع 50 متری بالا می برد. در این جاست که جرثقیل شما را جایی بین زمین و آسمان رها کرده و شما اوج هیجان را احساس خواهید کرد. با همه این اوصاف شاید صرف غذا در چنین جایی کمی عجیب و غیرعادی به نظر برسد، اما بدون شک ماجراجویانی که عاشق هیجان هستند، شیفته آن خواهند شد.

منوی غذایی رستوران دینر این د اسکای

در رستوران دینر این د اسکای ناهار، عصرانه و شام سرو می شود. در منوی ناهار و شام پیش غذا، دسر و انواع غذاهای بین المللی از جمله غذاهای ایتالیایی، فرانسوی و حتی چینی ارائه می شود و در منوی عصرانه نیز گزینه هایی چون انواع ساندویچ، نوشیدنی های گرم، کیک و شیرینی به چشم می خورد. از آن جا که دینر این د اسکای یک رستوران متفاوت و پرطرفدار است، زمان بندی های دقیقی در آن اعمال شده و شما در یک بازه زمانی مشخص از آن استفاده خواهید کرد.

همچنین برای استفاده از آن باید 45 دقیقه زودتر در سالن انتظار آن حاضر شوید. در طی این مدت نکات ایمنی ضروری به شما گفته خواهد شد. به خاطر داشته باشید که تائید حضور شما به ایمیل تان ارسال شده و لازم است این تائیدیه را به همراه داشته باشید. در صورت بروز مشکل یا تغییرات جوی، کنسلی از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد و هزینه رزرو به شما بازگردانده خواهد شد. لازم به ذکر است که برای خانم های باردار امکان رزرو صندلی و صرف غذا در این رستوران نیست. دسترسی به این رستوران بسیار آسان است و شما می توانید برای رسیدن به آن از وسایل حمل ونقل عمومی مانند تراموا، مترو، تاکسی و قایق استفاده کنید.

با این که دینر این د اسکای یک رستوران جالب توجه، خارق العاده و در عین حال گرانقیمت به شمار می رود؛ اما این فرصت را به شما خواهد داد تا از تماشای آسمان خراش های شگفت انگیز و مناظر شهر دبی لذت برده و طعم یک وعده غذای فراموش نشدنی را بچشید.
آدرس: امارات متحده، دبی، خیابن السیاحی، اسکای دایو

یکی از رستوران‌های زیبا اما متفاوت و درعین‌حال هیجان‌انگیز دبی، رستوران دینر این د اسکای است. همان ‌طور که از نام این رستوران می‌توان فهمید، در واقع شبیه به میزی معلق در آسمان است. یکی از بهترین بخش‌های سفر به شهر توریستی دبی، رفتن به رستوران‌ها و خوردن غذاهای سنتی و بین‌المللی خواهد بود. از دیگر می‌توان از رستوران‌های زنجیره‌ای همچون برگر کینگ، کی اف سی، مک‌دونالد نام برد؛ اما هیچ‌کدام هیجان صرف غذا در ارتفاع با نمایی فوق‌العاده را ندارند.

درباره رستوران دینر این د اسکای دبی

رستوران دینر این د اسکای دبی مکانی است که در آن تجربهٔ منحصربه‌فردی برای صرف غذا خواهید داشت. این رستوران که واقع در منطقهٔ تماشایی دبی مارینا قرار گرفته است به شما این امکان را می‌دهد تا انواع مراسم‌های خوشتان را در آن جشن بگیرید و لحظات شادی را در آن بگذرانید. با صرف ناهار یا شام در رستوران زیبای دینر این د اسکای دبی درحالی‌که ناظر افق ناب شهر دبی شده‌اید، می‌توانید یک تجربه فراموش‌نشدنی برای خود به ارمغان آورید.

ویژگی‌‌های رستوران دینر این د اسکای که این رستوران را جذاب کرده است!

  • هیجان صرف غذا در ارتفاع 50 متری از سطح زمین
  • تماشای نمای بسیار زیبا از منطقه مارینا و نخل جمیرا شهر دبی
  • ایمنی بسیار بالای رستوران با توجه ‌به ساختار آن
  • جزو 10 رستوران غیر معمول جهان

منو رستوران دینر این د اسکای دبی

برنامه غذایی این رستوران در طول روز در 6 زمان متفاوت انجام می‌گیرد که شامل 3 زمان برای صرف ناهار و 3 زمان برای صرف شام در نظر گرفته شده است. میز این رستوران که توسط یک جرثقیل از زمین بلند می‌شوند می‌تواند 22 نفر را پذیرش کند.

استارترها

  • سالاد بوراتا که تشکیل شده از: گوجه‌فرنگی، بوراتای تازه، برگ ریحان، خاویار بالزامیک، روغن زیتون
  • ست خاورمیانه که تشکیل شده از: حمص، چغندر قابل تغییر، مرغ، سمبوسه پنیر، گوشت بره با نان عربی

غذاهای اصلی

  • گوشت گاو شرقی: در یک بشقاب با مجموعه‌ای از ترکیب سبزیجات و سس مخصوص
  • ماهی خاردار: این ماهی که طمع بسیار خوشمزه‌ای دارد همراه با سس زعفران و سیب‌زمینی و دورچین
  • مرغ ویژه: در مرغ  ویژه از سینه مرغ طعم‌دار شده، ترافل خامه‌ای و سیب‌زمینی شیرین استفاده می‌کنند.
  • پاستا تورتلینی: پاستا تورتلینی پر شده با کدو حلوایی با سس پنیر و نخود برفی ترد

دسرها

  • کیک شکلاتی و بستنی: این کیک همراه قطعات توت‌فرنگی و بلوبری و بستنی است.
  • سالاد میوه: سالاد به همراه خامه

امنیت و ایمنی رستوران دینر این د اسکای دبی چگونه است؟

محاسبات، نقشه‌ها و شبیه‌سازی‌های این رستوران به‌ صورت دقیقی صورت‌ گرفته به همین دلیل موفق به دریافت گواهینامه‌های ایمنی معتبر نیز شده است. تمام موارد ایمنی از جمله کمربند ایمنی همواره به‌صورت دوره‌ای مورد بازرسی قرار می‌گیرند؛ از این‌رو پرسنل به ‌تمامی مهمانان آموزش می‌دهند. شما می‌توانید با آرامش خاطر به میل غذای خود و لذت از محیط  بپردازید.

قوانین و مقررات رستوران دینر این د اسکای دبی که باید رعایت کنید

  • زنان باردار برای سلامت خود مجاز به تجربه رستوران معلق دبی نیستند.
  • تأخیر و یا لغو برنامه بنا به دلایلی مانند موقعیت‌های خطرناک، آب‌وهوای نامناسب یا خارج از کنترل به دست برگزارکننده امری طبیعی است.
  • از ویژگی‌های شرکت‌کنندگان شام در آسمان رستوران این است که باید حداقل قد 110 متر داشته باشند.
  • مهمانان زیر ۴۱ سال حتماً باید یک همراه بزرگ‌سال بالای هجده سال داشته باشند.
  • اگر در ورود شما تأخیری وجود داشته باشد و سکو  بلند شده باشد صندلی شما بدون باز پرداخت وجه به ‌صورت خودکار لغو می‌شود، از این‌رو بهتر است حداقل 20 دقیقه قبل از زمان تعیین شده در محل حاضر شوید.
  • با توجه‌ به ارتفاع، باد می‌تواند شدیدتر و دما کمتر از حد معمول باشد؛ از این‌رو پوشیدن لباس مناسب الزامی است.

قیمت بلیت رستوران دینر این د اسکای دبی

بلیت رستوران دینر این د اسکای با بهترین قیمت می‌توانید از سایت دبی دیسکانت تهیه نمایید. چرا که این سایت معتبر با سابقه‌ای بسیار خوب، دارای انواع بلیط‌های تخفیف‌دار تفریحات دبی، واچر رستوران‌ها و تفریحات است. از این‌ رو شما می‌توانید بلیط‌ها را با بهترین قیمت تهیه نمایید.

چگونه به رستوران دینر این د اسکای دبی برویم؟

رستوران دینر این د اسکای در امارات متحده عربی در شهر دبی، خیابان سیاحی، در محل اسکای دایو قرار دارد. از این‌رو برای رفتن به رستوران می‌توان از وسایل حمل‌ونقل عمومی از جمله خط قرمز متروی دبی در ایستگاه مارینای ساحلی و همچنین با خط اتوبوس و یا تاکسی‌های اینترنتی یا تراموا از هر نقطهٔ شهر به این محل سفر کرد.

کلام آخر

رستوران دینر این د اسکای دبی توسط مجله آمریکایی فوربز جز لیست 10 رستوران غیر معمول جهان قرار گرفته است و شما با صرف غذا و گذراندن لحظات هیجان‌انگیز در این رستوران می‌توانید یک تجربه به ‌یادماندنی را برای خودتان رقم بزنید. بد نیست بدانیم که اولین‌بار طرح این رستوران در یک شرکت بلژیکی رقم خورد. قطعا تجربه میل کردن غذا در آسمان شگفت‌انگیز است. برای اجاره ماشین سوزوکی در دبی اینجا کلیک کنید