استانی

رنگ و بوی رمضانی و قرآنی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه خبر آنا، فعالیت واحدهای فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در ماه مبارک رمضان با حضور هدف این دانشگاه علاوه بر مراسم روز گذشته با مردم همراه بود.

میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد دانشگاه مستقل اسلامی فیروزآباد منتشر شد. در این مراسم محسن رضا بشارت امام جمعه شهرستان، مسئولین، کارکنان، دانشجویان و تعدادی از علما حضور داشتند و شاعران محلی نیز حضور داشتند.

رنگ و بوی ماه مبارک رمضان و واحدهای قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی

این مراسم معنوی شامل انتخاب مسابقات فرهنگی آموزشی، جشن تولد، توزیع بسته های افطاری بعد از نماز مغرب و عشا بود.

محسن رضا بشارت امام جمعه فیروزآباد نیز به مناسبت فرار از ماه مبارک رمضان و ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) از جمله سوالات فوق به طرح و برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا گردید.

برنامه های ماه مبارک رمضان واحد فیروزآباد با حمایت فرهنگی و تحصیلی و با اهدای لوح تقدیر از فرهنگیان فعال تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ما آنا به مناسبت ماه مبارک رمضان و همزمان با روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم افطاری با کارکنان ویژه، معلمان و کسبه با حضور جمعی از مسئولین، ارگان های دولتی شهرستان نراق و شهرستان دلیجان و مهدی نباتی دانشگاه مستقل اسلامی نیراق همراه با خانواده هایشان.

رنگ و بوی ماه مبارک رمضان و واحدهای قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیراق و دلیجان در این مراسم گفت: افطاری، کارکنان ویژه، معلمان و بازرگانان با احترام و تکریم اعضای خانواده بزرگ این واحد دانشگاهی را به افتخار الهی انجام دادند. شعار، تشکر از شما برای بازی در این نقش.

امین فروغی تصریح کرد: اگر امروز شاهد موفقیت و درخشش واحد آزاد اسلامی هستیم همه مدیون آنها هستیم و امروز مدیون زحمات کارکنان، اعضای هیات علمی و اهالی کسب و کار هستیم. .

وی بیان کرد: از شما می خواهم که همچنان به حمایت از دانشگاه و تحقق برنامه های آن ادامه دهید، امیدواریم همکاری، همدلی و همفکری به همه اعضای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی کمک کند تا شاهد شکوفایی، پیشرفت و شکوفایی در همه زمینه ها باشیم. علم، پژوهش و فرهنگ».

در حاشیه این مراسم قرائت قرآن، شعر خوانی، وصف و مدح امام اطهار(ع) و ولادت خوانی، نماز مغرب و عشا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما آنا عقیلد، به مناسبت فرار از ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و ضیافت الهی و ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) با حضور هیئت مدیره، کارکنان ، معلمان، دانش آموزان، مدیران و معلمان دانشگاه واحد اسلامی اقلید منتشر شد.

رنگ و بوی ماه مبارک رمضان و واحدهای قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی

در ابتدای برنامه غلامرضا صابری در امور آموزشی و مهارتی عمومی دانشگاه کمک و حافظ کل قرآن کریم شد.

در این مراسم مهدی جعفری از قاریان ممتاز به تلاوت آیات قرآن کریم از جزء چهاردهم قرآن کریم پرداخت.

به گزارش خبرنگار ما آنا از اراک، به همت جشن فرهنگی و فکری به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم گیوکی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی. مهدی عباس شیخان سرپرست معاونت فرهنگی و دانشگاه و اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه واحد آزاد اسلامی واحد یک منتشر شد.

رنگ و بوی ماه مبارک رمضان و واحدهای قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی

حجت الاسلام مهدی همتی در این مراسم به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام حسن (ع) با اشاره به سیره شریف آن بزرگوار، نکاتی در مورد خانواده و پیوند دو سطح خانواده با یکدیگر، احترام و تقویت این رابطه

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دفتر رئیس ستاد ارتباطات و توانمندسازی دانشگاه آزاد اسلامی.

رنگ و بوی ماه مبارک رمضان و واحدهای قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی

این جشن با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از جمله ختم قرآن کریم، ترتیل خوانی، تئاتر، اجرای نقاشی و قلب مورد استقبال خانواده مرفه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت. نوشتن و مهمانی افطار به پایان رسید.

به گزارش آنا از شهر شهری، همزمان با میلاد سبط اکبر امام حسن مجتبی (علیه السلام). یادمان امام خمینی واحد دانشگاه آزاد خمینی (ره) آزاد شد.

معاون فرهنگی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی، تنها یادگار امام خمینی (ره) در این مراسم بیان کرد: سیره، سیره، رفتار و منش امام مجتبی (ع) الگو بود. مطیع ترین، شریف ترین و آخرین.

رنگ و بوی ماه مبارک رمضان و واحدهای قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی

حجت الاسلام سید موسی هاشمی تنکبانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: این رویداد فرهنگی مصادف با ماه مبارک رمضان و کسب فیوضات از این ماه الهی و با هدف ایجاد انگیزه شکل گرفته است. مستقیماً جذب دانشجویان جوان می شود.

در این برنامه قرآنی حمید شاکرنژاد به عنوان قاری ممتاز و بین المللی و گروه تواشیح سبحان به اجرای برنامه و تلاوت قرآن پرداختند.

به گزارش آنا از میانه، در پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و مغفرت الهی و میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) است. دانشگاه آزاد متوسط این عطر به نور آیات قرآن تبدیل شد و تمامی قاریان و حافظان قرآن کریم با حضور دانش آموزان، معلمان و کارکنان به تلاوت آیات پرداختند.

رنگ و بوی ماه مبارک رمضان و واحدهای قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: این مراسم به مناسبت میلاد فرخنده کریم اهل بیت توسط حضرت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

داوود حقخواه افزود: هدف از برگزاری این مراسم انس با قرآن و تقرب به اکثر علما با کلام الهی و گسترش فرهنگ قرآنی در بین جوانان و دانشجویان است.

وی تصریح کرد: قرآن رمز موفقیت و رستگاری در دنیا و این دنیاست. در این صورت تلاوت قرآن باید بر اساس عمل و تأمل و دقت باشد.

معاون مطالعات فرهنگی آزاد ماده تاکید کرد: مراسم معنوی متعددی در طول سال در این واحد واحد برگزار می شود.

در این مراسم قاریان با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید به اجرای دو خوانندگی و با اهدای لوح سپاس تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار آنا از بوشهر، ترتیل خوانی قرآنی سمای کیشور (مستقر در مشهد) قرآن مقدس با تلاوت مجید دریایی، قاری برجسته کیشور و حجت الاسلام سید مهدی قاضی زاده. دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و با حضور رسول اسکندر مقدونی آموزش عمومی و مهارتی سما واحد بوشهر به صورت حضور و غیاب تخت مجازی در تخت توشه Lms در نمازخانه جامعه سمای بوشهر.

مدیر امور فرهنگی سماء وحید بوشهر در این جلسه گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، سماع کیشور (مستقر در مشهد مقدس) برای سهولت ترتیل خوانی قرآن کریم اقدام کرده است.

فاطمه میرزاده با عنوان: مبنای تلاوت مجلسی به صورت حضور و شرکت در محفل علمای فرهیخته سماع ایجاد شد.

وی افزود: با حضور مدرسین و همرزمانشان، با آغاز ماه مبارک رمضان، تلاوت خوانی با حضور یک مدرسه انجام می شود و سایر اساتید مدرسه در این محفل نورانی شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار آنا از سپیدان، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در بین طلاب تحت عنوان کلاه گنجشکی. ، خانواده از صبح تا ظهر روزه می گیرند. مدرسه علاوه بر وظیفه تربیت و تعلیم مردم از روضه خوانی و نشر و اشاعه آن در جامعه برخوردار است.

مدیر مدرسه سمای سپیدان در این رابطه طبق حدیثی که از پیامبر اکرم (ص) نقل شده است: روزه از آتش جهنم، آتش فوق سریع جهنم است، یعنی کسی که از جهنم روزه بگیرد از آتش جهنم در امان است.

رنگ و بوی ماه مبارک رمضان و واحدهای قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی

غلامرضا حسنی افزود: خداوند روزه را واجب کرده است تا پس از سلامتی بدن به فکر دیگران به ویژه فقرا و نیازمندان باشیم. در این ماه پر برکت الهی ارزشهای فراوانی روزه از جمله تلاوت یک آیه از قرآن به اندازه ختم قرآن اقناع می شود.

وی افزود: یکی از اعمالی که در این ماه ثواب زیادی دارد، افطار است. از این رو مدرسه تصمیم به برگزاری مراسم افطاری گرفت و با هدف آموزش دانش آموزان خردسال در اوایل افطار، به عنوان شیوه پذیرایی چند روزه ظهر، مورد توجه دانش آموزان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه خبری آنا از قوچان دانشگاه مستقل اسلامی قوچان در روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) اعضای هیئت مدیره این دانشگاه حضور داشتند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان در این مراسم به بیان دیدگاه های خود پرداخت: برنامه های فرهنگی و تبلیغی دعا یکی از اهداف ستاد خانواده این بود که این جشن یکی از آنها باشد.

احسان پولادی عنوان کرد: اگر می‌خواهیم جامعه‌های صمیمی در نماز تربیت کنیم، ابتدا باید از خانواده شروع کنیم تا بتوانیم بیشتر نماز را در فرزندان خود به جا آوریم.

او به شما توصیه کرد که مهربان باشید، نماز اول وقت را فراموش نکنید، دروغ نگویید و زود قضاوت نکنید.

در پایان این مراسم به کودکان آسیب دیده در سنین پایین تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام / ۴۱۲۱/۴۰۶۲ /