استانی

روزنامه نگاران در استان قزوین سرانجام صاحب خانه شدند

طبق این گزارش خبرنگار ماهردر این میان و به مناسبت روز روزنامه نگاران ، اصحاب رسانه و روزنامه نگاران استان قزوین با شهردار قزوین دیدار و با شهردار شام خوردند.

در این نشست روزنامه نگاران بیشتر وقت خود را صرف پیشنهاد بیشتر ارتباط بین شهردار و رسانه ها کردند و خواستار استفاده از ظرفیت رسانه در آسیب شناسی و اجرای پروژه های شهری شدند.

محمدرضا جباری است خبرگزاری ماهر وی اظهار داشت: هدف خبرگزاری از “بیایید با عشق به جهان نگاه کنیم.” با این رویکرد ، اگر رسانه ها نگاهی مهربان و دوست داشتنی به یکدیگر دارند و بر رقابت با دوستی متمرکز هستند ، با نگاهی سازنده به مدیران انتقاد کرده و مشکلات را حل می کنند. آنها پیشنهاد می کنند که می توان نتایج خوبی کسب کرد و توسعه استان نیز تسریع شد.

سرپرست خبرگزاری ماهر استان قزوین عنوان کرد: علاوه بر کار ساختاری ، بهتر است روی جنبه های ساختاری نیز تمرکز کنیم ، ظاهر شهر را بهبود بخشیده و آن را از نظر شهروندان و گردشگران زیباتر کنیم.

جباری اظهار داشت: از شهردار محترم می خواهیم تا یک دهه بعد مشکل مسکن روزنامه نگاران را برطرف کند و به نگرانی های این فعالان رسانه پاسخ دهد.


رسانه ای دنبال کرد

فرضیه هفتگی Hadarma ، فرامرجی اظهار داشت: برگزاری چنین جلساتی صمیمیت بین رسانه ها و مدیران شهری را تقویت می کند و این مرحله می تواند الگویی برای سایر مدیران دستگاههای اجرایی به ویژه نهادهای فرهنگی باشد.

رسانه های رسانه ای ، که از سال های گذشته سعی در اختصاص فضایی در پناهگاه برای روزنامه نگاران داشتند ، این بار نیز درخواستی را برای خبرنگاران مطرح کردند و از قزوین میر خواستند که با درخواست روزنامه نگاران آخرین بار موافقت کند و قبر را برای کارمندان رسانه فراهم کند. اختصاص دادن

وی اظهار داشت: در دنیایی که برای زمین گرفتن مشکل داشتیم و هیچ کس کمکی نکرد ، حداقل برای دومی ما ، شهردار قزوین با مهربانی با این درخواست موافقت کرد و تصمیم گرفت تا قبرهای رایگان را به خبرنگاران در بخش هنر اختصاص دهد. هدیه باشید

مهری قیسوند از روزنامه جام جم گفت: انتظار دارم شهردار از توانایی رسانه برای مشاوره در زمینه توسعه پایدار استفاده کند زیرا افراد زیادی وجود دارند که چشم انداز بالایی دارند و می توانند به صورت رایگان در خدمت شهرداری باشند.

وی افزود: ممکن است روزنامه نگاران متخصص نباشند اما می توانند از شهرداری حمایت موثری داشته و از تصمیمات نادرست در اجرای پروژه ها جلوگیری کنند و بهتر است از خبرنگاران رسانه در امور اطلاعاتی استفاده شود.

محمد برزگر دیگر فعال رسانه ای افزود: ما هیچ منبع رسانه ای موثقی در استان نداریم که بتواند مردم را راضی کند و انتظار داریم خبرنگاران کمی فعال تر شوند و نگرانی های عمومی را در گزارش ها و اخبار مطرح کنند.

امیرعلی رضا همچنین اظهار داشت: شهرداران قبلی نیز کار خوبی را انجام دادند و هرکدام از آنها تخصص خاصی داشتند که نصرتی تقاطع ها و پل های غیر همسطح ساخته است ، آقای کمالی در ساخت زیرساخت ها ، حسین جعفری در توسعه شهری و چشم انداز آینده خوب عمل کرده است. همچنین می تواند توسط شهردار جدید ادامه یابد.

رحم آنلاین ، مریم کاشوور اظهار داشت: انتشارات همیشه نگران انتشار آنها هستند اما باید این سؤال را بپرسیم که چرا ممکن است رسانه ها به عنوان رکن اصلی فرهنگ ، دارای هویت فرهنگی نباشند.

وی افزود: ما انتظار داریم که شهردار قزوین اساساً برای حل مشکلات روزنامه نگاران فکر کند تا بتوانیم رسالت خود را با نگرانی کمتری انجام دهیم.

حسین ضرابادی ، فعال رسانه ای گفت: به دلیل مشکلات امروز ، ما شروع به یافتن روزنامه ها و مجلات مخفی کرده ایم که بعضی اوقات به دلیل ترس از بسته شدن منتشر می شوند و این باید رویکردی برای حمایت از مددکاران رسانه ای باشد که دائما در صحنه هستند. بمان

منیزه زیراک از هفتگی داریشه گوفتگو اظهار داشت: نبود خبرنگاران تخصصی یکی از مشکلات بخش اطلاعات است که در آن شهرداری می تواند مهارت های فنی خود را بویژه با برگزاری دوره های آموزشی در مدیریت شهری تقویت کند.