نماد سایت ماه نیوز

روف گاردن مناسب برای کافه ها در تهران

کافه‌های روف گاردن در تهران بهترین گزینه برای گذراندن اوقات فراغت هستند، اگر دنبال جایی دنج و دلنشین برای یک روز بانشاط و پرانرژی هستید حتما به این کافه‌های روباز در پایتخت سری بزنید. با فرا رسیدن فصل تابستان و گرمای طاقت فرسا بیشتر افراد دوست دارند ضمن نوشیدن قهوه در فضای باز از تماشای مناظر اطراف نیز لذت ببرند، بهترین گزینه برای این افراد کافه‌های روف گاردن تهران است. البته این کافه‌ها در بیشتر ایام سال طرفداران زیادی دارد.

 

کافه‌های روف گاردن در تهران

با فرا رسیدن فصل تابستان و گرمای طاقت فرسا بیشتر افراد دوست دارند ضمن نوشیدن قهوه در فضای باز از تماشای مناظر اطراف نیز لذت ببرند، بهترین گزینه برای این افراد کافه‌های روف گاردن تهران است. البته این کافه‌ها در بیشتر ایام سال طرفداران زیادی دارد. اگر سایبان برقی مغازه ی شما نیاز به تعمیر دارد کافیست با سایبان منصف جهت تعمیر سایبان در ارتباط باشید.

بهترین کافه‌های روف گاردن در شمال تهران

تهران جاهای دنج و دیدنی بسیاری دارد که اغلب این مکان‌ها در شمال پایتخت که آب و هوای پاکیزه‌ای دارد قرار گرفته‌اند. در این منطقه از تهران کافه های روف گاردن فراوانی به چشم می‌خورد که طرفداران زیادی دارند، البته بعضی از این کافه‌ها قیمت بسیار بالایی دارند. توجه داشته باشید برای سفر به این شهر میتوانید را از قاصدک 24 تهیه کنید.

کافه کیپ لیک سعدآباد تهران

مجموعه سرسبز سعدآباد مکانی دیدنی و بی‌نظیر است که بازدیدکنندگان بسیاری دارد. کافه روباز کیپ ‌لیک در این مجموعه قرار گرفته و فضایی دنج و جذاب دارد که برای گذراندن یک روز بانشاط  مکان بسیار مناسبی است.

کافه کیپ لیک سعدآباد تهران

بعد از بازدید و گشت‌و‌گذار در کاخ سعدآباد که از است، می‌توانید به این کافه زیبا بروید و ضمن استراحت از نوشیدنی‌های کافه استفاده کرده و از مناظر اطراف کاخ لذت ببرید.

امیر شکلات دارآباد تهران

کافه امیر شکلات دارآباد از دیگر کافه‌های روف گاردن شمال تهران است. این کافه مکان مناسبی برای استراحت بعد از گشت‌و‌گذار در موزه حیات وحش از است که در نزدیکی آن قرار گرفته است. کافه امیر شکلات با فضایی سرسبز و رویایی و صبحانه‌های لذیذ از زمان‌های دور معروف بوده است‌.

کافه چای‌بار شمال تهران

از بهترین کافه‌های روف گاردن تهران که در کنار یک عمارت قدیمی از دوران قاجار ساخته شده کافه چای بار است که نمای اطراف این کافه با وجود این اثر تاریخی بسیار جذاب و دوست داشتنی است. اگر به تاریخ و تماشای علاقه‌ دارید این کافه را برای گذراندن اوقات فراغت خود انتخاب کنید.

کافه چای‌بار در کنار انجمن خوشنویسان است و هنرمندان زیادی برای گذراندن اوقات فراغت خود به این کافه می‌آیند، در ضمن صبحانه های لذیذ این کافه بسیار معروف است.

کافه پاسارگاد تهران

از معروف‌ترین ، کافه پاسارگاد است. این کافه رستوران بزرگ و شیکی دارد که می‌تواند برای تفریح یک روز شما مکانی مناسب باشد. می توانید در کافه پاسارگاد ساعت‌ها خودتان را سرگرم کنید.

کافه رستوران کاپیتان لانژ پاسداران تهران

کافه رستوران کاپیتان لانژ با فضایی دلنشین و دکوری بسیار جذاب یکی از زیباترین کافه‌های روف گاردن تهران است که توانسته مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد.این کافه در دو طبقه ساخته شده، طبقه پایین کافه به صورت یک کشتی بزرگ طراحی شده و روف گاردن کافه کاپیتان لانژ نیز با صندلی‌های رنگی محلی دنج و بسیار زیبا است.

کافه کاپیتان لانژ دو سالن مجزا دارد که سالن کوشک کاپیتان و استراحتگاه کاپیتان نامگذاری شده اند. این سالن‌ها برای تشریفات است که مجهز به مبلمان لوکس و آکواریوم بزرگی است و فضایی مناسب برای عکاسی است.

بهترین کافه‌های روف گاردن در شرق تهران

تهران شهر بزرگ و پر جمعیتی است  که در بیشتر مناطق آن سرگرمی های زیادی وجود دارد. یکی از سرگرمی‌های لاکچری تهران روف گاردن‌ها هستند که در همه جای پایتخت به خصوص شرق تهران طرفداران فراوانی دارند.

کافه رود لواسان تهران

کافه رود لواسان منظره‌ای زیبا رو به طبیعت و کوه‌های لواسان دارد و مکانی دنج  برای دورهمی‌های مجردی است. این کافه در منطقه‌ آب‌و‌هوایی بسیار پاکیزه واقع شده است، به همین علت مشتریان زیادی دارد شما هم می‌توانید بعد از یک کوهنوردی هیجان‌انگیز در کوه‌های لواسان به این کافه رفته و ضمن استراحت نوشیدنی میل کنید.

کافه ویونا تهران

یکی از روف گاردن های تهران که در بیشتر نقاط کشور شعبه دارد کافه ویونا که در شرق تهران واقع شده است. این کافه فضایی رویایی و دنج دارد اگر طرفدار قهوه هستید حتما به این کافه سر بزنید و کافه‌های بی نظیر کافه ویونا را امتحان کنید.

بهترین کافه‌های روف گاردن در غرب تهران

از دیگر مناطق پایتخت که کافه های زیادی دارد قسمت غربی تهران است. در غرب تهران جاهای دیدنی بسیاری وجود دارد، اما و کافه های روف گاردن آن بسیار بی‌نظیر هستند.

کافه رستوران رویال لانژ دریاچه چیتگر تهران

در کنار دریاچه چیتگر کافه رستورانی شیک به نام رویال لانژ واقع شده که دکوری شیک و جذاب دارد و روی کشتی  ساخته شده است که برای وارد شدن به این کافه باید ورودی پرداخت کنید. این کشتی روزهای آخر هفته در دریاچه حرکت می‌کند و هر بار ۳۰ دقیقه در دریاچه گردش می‌کند و هنگام حرکت موسیقی شاد پخش می‌کند. ورودی کشتی در روزهای آخر هفته ۱۲۰ هزارتومان است.

کافه شمرون بام‌لند تهران

مجموعه تفریحی خلیج‌ فارس در منطقه غرب تهران واقع شده که کافه روف گاردن بام‌ لند در آنجا قرار دارد. بعد از تفریح و گشت‌و‌گذار در این مجموعه و بازدید از فروشگاه های آنجا می‌توانید به کافه بام لند شمرون رفته و نوشدنی مورد علاقه خود را در فضایی دلنشین میل کنید و مناظر اطراف را به نظاره بنشینید.

کافه رکورد تهران

در داخل مرکز خرید گلستان کافه روف گاردن رکورد واقع شده که یکی دیگر از بهترین کافه‌های روف گاردن تهران است. این کافه به خاطر همبرگرهای خوشمزه در بین مردم تهران مشهور است‌.

کافه رکورد تهران

کافه رکورد در حیاط شرقی مرکز خرید گلستان واقع شده  که بعد از یکه گشت و گذار  و خرید می توانید به این کافه زیبا بروید و لحظاتی شاد را در این مکان بگذرانید.

کافه ریوان تهران

اگر برای دورهمی‌های خانوادگی و قرارهای کاری دنبال محلی دلنشینن و دنج هستید کافه ریون بهترین گزینه است، کافه روف گاردن ریوان با فضای دنج و خلوتی که دارد برای تنهایی فردی مناسب است. در کافه ریوان امکان برگزاری تولدها و مهمانی های کوچک وجود دارد و از جمله مزایای کافه ریوان اینترنت رایگان است.

کافه ژوان سعادت‌آباد تهران

از پرترددترین روف گاردن تهران کافه ژوان است که در سعادت‌آباد واقع شده است. بسیاری از  در این منطقه  زیادی وجود دارند که یکی از بهترین آنها کافه ژوان است.

 

خروج از نسخه موبایل