نماد سایت ماه نیوز

رونق حباب اقتصادی / رشد 14 درصدی صادرات به مازندران

در گفتگو با عبدالله مهاجر خبرنگار آنلاین وی گفت: “آنچه در اقتصاد در سال 1997 اتفاق افتاد قبلاً پیش بینی شده بود و اکنون باید این گره را با دندان های خود حل کنیم.” در حالی که مشکلات اقتصادی ما آنقدر شدید نیست که افراد دیگر برای ما تصمیم بگیرند. “

وی با بیان اینکه شکافهای فعلی به این دلیل است که دولت برنامه اساسی برای این بخش در بخش اقتصادی ندارد ، گفت: تحریم های ایالات متحده و جهانی بر ما تأثیر نخواهد گذاشت.

مهاجر خاطرنشان کرد: هر زمان که بخش خصوصی به دولت توصیه کرده است ، مؤثر است: “در عین حال ، توصیه دولت همیشه به بخش خصوصی و اقتصادی آسیب می زند.”


4200 تومان ارز هیچ پایگاه تخصصی ندارد / دولت به اشتباه پیش رفته است

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع مازندران با بیان اینکه خودمحوری در بخش اقتصادی و استفاده از نظر شخصی بر تخصص اقتصادی باعث ایجاد مشکلات بیشتر در بخش اقتصادی در کشور شده و توجه خود را به نرخ ارز 4200 تومان جلب کرده است و گفت: این بدان دلیل است که اطلاعات موجود در این بخش می تواند در زمینه بازار کار مفید باشد.

“در عمل ، استفاده حداکثری از توصیه های بخش خصوصی امکان پذیر نیست.” وی گفت: “ارز ثانویه پیشنهادی نیز به صورت ناقص اجرا شد و همین امر باعث تحریک بازار شد.”

مهاجر با تشریح بازار سکه به عنوان فرصتی برای بهره برداری از بازار ، گفت: در حال حاضر کسی در حال فروش سکه و دلار نیست و این باعث ایجاد حباب اقتصادی در بازار می شود.

وی گفت: دولت در بخش اقتصادی مسیر اشتباهی را طی کرده و فرصت هایی برای فرصت طلبی ، فساد و رانت خواهی ایجاد کرده است. اعتماد به نفس

رئیس اتاق بازرگانی مازندران اظهار داشت: امروز ما نباید با یکدیگر مقابله کنیم ، زیرا حفظ سیستم وظیفه همه مردم ، دولت و بخش خصوصی است و باید وحدت در عمل ایجاد شود.

وی در مورد اجرای ماده 44 گفت: “اگر این اصل به كار برده می شد ، در حوزه اقتصادی تناقضات زیادی را شاهد نبودیم و یك اشتباه این بود كه فضا برای جستجوی سود فراهم شده است.”

وی تحریم ها و توافق نامه بورژام را از دیگر مواردی که اقتصاد به دلیل ورود ارز و عدم واردات کالا با آن روبرو است ، برشمرد و افزود: توافق نامه بورژام بسیار مثبت و لازم بود. “ایالات متحده با توافق ها و مصوبات و در این مقام بازنده است.” ریشه های افراد فاسد باید خشک شود و به آنها پرداخته شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: دولت باید اعتماد بین بخش خصوصی و مردم را بازگرداند و مدیران ناکارآمد را حذف کند.

عبدالله مهاجر با اشاره به چشم انداز خوب اقتصادی استاندار مازندران ، اظهار داشت: همه ما باید تلاش کنیم تا باقیمانده بار اقتصادی را برآورده کنیم و پیشنهاد افق صادراتی میلیارد و 3 میلیارد دلاری استان در برنامه ششم توسعه یک چیز هوشمندانه است.


رشد 14 درصدی صادرات سه ماهه به مازندران

وی با تأکید بر دستیابی به افق صادراتی 3 میلیارد پوندی در استان ، گفت: لازم است نقاط ضعف و قوت را شناسایی کرده و مشکلات پیش روی این هدف را برطرف کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران از آمادگی بسته اقتصادی استان خبر داد و گفت: “در چهار ماه نخست امسال میزان صادرات استان 14٪ افزایش یافته و صادرات به 4 154 میلیون رسیده است.”

وی از حساسیت جدی استاندار در بخش اقتصادی قدردانی کرد و گفت: هر هفته مشکلات بخش خصوصی محاسبه و کنترل می شود و هر واحد تولیدی تحت نظارت قرار می گیرد.

خروج از نسخه موبایل