نماد سایت ماه نیوز

رویداد طراحی بسته‌بندی ارتباط هنرمندان و صنعتگران را تسهیل کرد

به گزارش خبرگزاری ماه نیوز از قزوین؛ محمدحسین فائزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در مراسم اختتامیه رویداد اولین نمایشگاه طراحی بسته‌بندی که در سالن نگارخانه بانوی سازمان فرهنگی ورزشی قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: این نمایشگاه آخرین مرحله رویداد اقتصادی هنری بسته‌بندی است که از دو ماه پیش آغاز شد.

او افزود: خوشبختانه امروز ثمرات این رویداد در قالب برگزاری نمایشگاه مشاهده می‌شود که شامل بخش‌های آموزش و ارتباط با مشتری و بازار بوده و ارتقا و رشد توانمندی طراحان گرافیک را نشان می‌دهد.

فائزی گفت: هنرمندان قزوینی پس از شرکت در رویداد طراحی بسته‌بندی توانستند آثار تولیدی خود را در قالب ۴۷ اثر در نمایشگاه به نمایش بگذارند که برخی از این آثار، کارهای قابل تحسینی است.

این مقام مسئول یادآور شد: در استان قزوین ۴قائده و روش با محوریت موضوع اقتصاد هنر پیگیری می‌شود که رویدادهای اقتصادی هنری یکی از مدل‌های ورود به این مقوله مهم است.

او افزود: امیدواریم سال آینده شاهد برگزاری بیشتر نمایشگاه‌های این چنینی باشیم و معتقدم کسانی که تجربه رویداد بسته‌بندی را داشتند چنانچه این مسیر را با قاطعیت و دقت بیشتر دنبال کنند، در آینده‌ای نزدیک نتایج اقتصادی خوبی برای طراحان گرافیست در پی خواهد داشت.

فائزی گفت: با توجه به وجود خوشه‌های صنعتی ثبت‌شده در استان همچون خوشه کشمش و انگور، خوشه زیتون و همچنین خوشه شیرینی، بسته‌بندی مناسب می‌تواند موجب رونق و تقویت بازار داخلی و صادراتی این محصولات شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تسهیل ارتباط بین هنرمندان با صنعتگران و تولیدکنندگان محصولات را از جمله اهداف این رویداد دانست و اظهارکرد: رویداد طراحی بسته‌بندی مسیر اقتصادی و بازاری مناسبی، پیش پای هنرمندان گذاشت تا آن‌ها بتوانند در مسیر پیشرفت اهداف اقتصادی و هنری استان حرکت کنند.

گفتنی است؛ اولین رویداد بسته‌بندی استان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و شرکت شهرک‌های صنعتی، سال جاری با هدف ایجاد پیوند بین صنعتگران و هنرمندان در قزوین برگزار شد که ۳۰هنرمند گرافیست در این رویداد شرکت کردند.

خروج از نسخه موبایل